Tais olla ekan kyselyn hinta n. 140 + 35 €, kaks vikaa osaa, ei kai siinä muuta olekkaan.
Frontera 2.4 -92 muutama kyssä
Re: Frontera 2.4 -92 muutama kyssä
Pakoputki alkaa olla fronterassa aika finaalissa, saakos noita mistä, halavalla? 
Tais olla ekan kyselyn hinta n. 140 + 35 €, kaks vikaa osaa, ei kai siinä muuta olekkaan.
Opel Astra G
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Mistä tarkalleen ottaen ostit uudet suuttimet? Ymmärsin että ebaysta mutta oliko joku oikein niihin erikoistunut kauppa vai sattu vaan löytymään joltakulta?
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Tuoltapa ostelinSimo kirjoitti:Mistä tarkalleen ottaen ostit uudet suuttimet? Ymmärsin että ebaysta mutta oliko joku oikein niihin erikoistunut kauppa vai sattu vaan löytymään joltakulta?
http://www.ebay.co.uk/itm/140774463782? ... 1439.l2649
Opel Astra G
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
KiitosHallu kirjoitti:Tuoltapa ostelinSimo kirjoitti:Mistä tarkalleen ottaen ostit uudet suuttimet? Ymmärsin että ebaysta mutta oliko joku oikein niihin erikoistunut kauppa vai sattu vaan löytymään joltakulta?
http://www.ebay.co.uk/itm/140774463782? ... 1439.l2649
Simo kirjoitti:
KiitosOn kyllä niin edulliset että täytynee ostaa Rekordiin vaikka vähän olen haaveillut siihen isompia suuttimia ettei RE85:n kanssa tarviis niin hillitöntä bensanpainetta mitä nyt..
Aika edukkaita ovat
Opel Astra G
Onkos täällä kukaan laittanut fronteraan vinssiä olisi kiva nähdä kuvia yms ajatus itsellä olisi laittaa vinssi fronteraan niin olisi kiva nähdä miten tälläinen toteutetaan ja onko kovinkin iso homma?
Just tilasin kesäksi 31" renkaat
vielä pitäisi korottaa auton n 5-7cm eikös noi kiertovääntö jousilla saa korotettua n 5-7cm ja taakse sit vaan pitemät lattaraudat tehtijousiin
Just tilasin kesäksi 31" renkaat
mulla on vissin keulalla se on pultattu siihen rautakarjapuskuriin kiinni joka on taas sitten runkoaisaan, toki sen myös tuos omas puskurissakin kiinni 2 pultilla.. toki tuo on vain tuolainen "mönkkäri vinssi" 2000lbs jos muistan oikein johdot vedetty sisälle keskikonsoliin saa kivasti yksin vedeltyä&ajeltua jos tarvis
toki en tiedä onko kestävä viritys... mutta hyvin näyttänyt kestävän siinäkin itte en oo kokeilu kelailla sillä itteänä irti mistään kun en oo vielä juuttunut niin lujasti ettei pääsis irti
eikö takapää nouse tuon 5-7cm kun vaihdat vaan taka-akselin lehtijousien alapuolen nythän se on ylä puolella vakiona
vähän huono kuvA mut jotain tuostakin saa selvää (kuvissa vielä noloot automaattilukot) nykyää manuaalilukot

toki en tiedä onko kestävä viritys... mutta hyvin näyttänyt kestävän siinäkin itte en oo kokeilu kelailla sillä itteänä irti mistään kun en oo vielä juuttunut niin lujasti ettei pääsis irti
eikö takapää nouse tuon 5-7cm kun vaihdat vaan taka-akselin lehtijousien alapuolen nythän se on ylä puolella vakiona
vähän huono kuvA mut jotain tuostakin saa selvää (kuvissa vielä noloot automaattilukot) nykyää manuaalilukot

still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Mäkin aattelin laittaa jonkun pienehkön vinssin, ostan sellassen jossa asennuslevy mukana niin saa sitten karjapuskuriin ja puskuriin sen kiinni.
Mitenköhän ajettavuus muuttuu jos kirraa noita vääntöjousia?
Korotus olis POP, halpahan olis kirrata etupää ylös ja laittaa 10 cm latat lehtien jatkoksi.
Noita lattoja tais olla esim ebay: ssä ja muuallakin myynnissä jos ei ite jaksa askarrella.
Mitenköhän ajettavuus muuttuu jos kirraa noita vääntöjousia?
Korotus olis POP, halpahan olis kirrata etupää ylös ja laittaa 10 cm latat lehtien jatkoksi.
Noita lattoja tais olla esim ebay: ssä ja muuallakin myynnissä jos ei ite jaksa askarrella.
Opel Astra G
Tuossa aikaisemmin ihmettelin kun varsinkin lämpösenä ei millään lähe käyntiin, laitoin takaiskun ennen b-suodatinta ja nyt lähtee.
Ennen jos sammutti ja saman tien koitti käyntiin niin ei lähtennä vaikka akun olis sahannu tyhjäksi.
No, 8€ maksoi, kesällä pitää tutkailla tarkemmin asiaa, ja vaihtaa pumppu.
Ennen jos sammutti ja saman tien koitti käyntiin niin ei lähtennä vaikka akun olis sahannu tyhjäksi.
No, 8€ maksoi, kesällä pitää tutkailla tarkemmin asiaa, ja vaihtaa pumppu.
Opel Astra G
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Jännä juttu, meneekö bensalinja jossain kohti niin lähellä konetta että bensa pääsee höyrystymään ja tekemään höyrylukon?
Mulla kun on vuotavien suuttimien takia rekussa ihan tarkoituksella sellanen pumppu minkä takaiskuventtiili ei toimi, eikä siitä ole mitään haittaa ilmennyt. Aina käynnistyy nätisti, toisin kuin toimivan takaiskun omaavalla pumpulla jolloin lämpimänä startatessa piti jonkin aikaa kaasu pohjassa startata että läks.
Mulla kun on vuotavien suuttimien takia rekussa ihan tarkoituksella sellanen pumppu minkä takaiskuventtiili ei toimi, eikä siitä ole mitään haittaa ilmennyt. Aina käynnistyy nätisti, toisin kuin toimivan takaiskun omaavalla pumpulla jolloin lämpimänä startatessa piti jonkin aikaa kaasu pohjassa startata että läks.
Tod näk tukki itsessään kuumenee aika tavalla, sinne ehkä se lukko tulee.Simo kirjoitti:Jännä juttu, meneekö bensalinja jossain kohti niin lähellä konetta että bensa pääsee höyrystymään ja tekemään höyrylukon?
Pitää katsoa kesällä pumppu + takaisku ja BP säädin.
Opel Astra G
Joo, mätänetin tarviketermari piti pintansa muutaman tuhennen kilsan verran, jos uhrautus ja laittas sitten orkkiksen vaikka maksaakin "paljon" (29€)
Melkeen joka kulkineessa sama juttu, joissain osissa kannattas käyttää vain orkkis osia...
Melkeen joka kulkineessa sama juttu, joissain osissa kannattas käyttää vain orkkis osia...
Opel Astra G
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Mulla on cih koneessa nyt eka kertaa orggistermari, tarvikkeet (yleensä Calorostat tai Wahler) pelanneet aina moitteetta ja mä oon näillä kuitenkin jotain 300tkm ajanut
Termaria en ole edes koskaan vaihtanu siksi että se olisi mennyt rikki vaan uusinut sen muun huollon yhteydessä aika ajoin varmuuden vuoksi. Mutta mitä muilta oon kuullu niin paras olis pyytää lähintä varaosaliikettä tilaamaan Behr merkkinen termari. Orggikset on joskus tuota Behriä mutta valmistaja vaihtelee.
Mistä muuten ostit sen erillisen takaiskuventtiilin bensalinjaan?
Mistä muuten ostit sen erillisen takaiskuventtiilin bensalinjaan?
Lienee tuurista kiinni mitä varaosatiski tarjoaa milloinkin.
Muutamia oon joutunnut vaihtamaan ihan hajoamisen takia.
Mätänetistä ostin, http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=19-0306
Tiisselillehän toi on, en tiä syökö bensa sen rikki
Muutamia oon joutunnut vaihtamaan ihan hajoamisen takia.
Mätänetistä ostin, http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=19-0306
Tiisselillehän toi on, en tiä syökö bensa sen rikki
Opel Astra G
Katsoin tuon orkkiksen merkin, Wahler siinä lukee.Simo kirjoitti:Mulla on cih koneessa nyt eka kertaa orggistermari, tarvikkeet (yleensä Calorostat tai Wahler) pelanneet aina moitteetta ja mä oon näillä kuitenkin jotain 300tkm ajanutTermaria en ole edes koskaan vaihtanu siksi että se olisi mennyt rikki vaan uusinut sen muun huollon yhteydessä aika ajoin varmuuden vuoksi. Mutta mitä muilta oon kuullu niin paras olis pyytää lähintä varaosaliikettä tilaamaan Behr merkkinen termari. Orggikset on joskus tuota Behriä mutta valmistaja vaihtelee.
Opel Astra G