Vectra B v6 farkku

Esittele Opel-projektisi tai autosi
hesssu
'Senator'
'Senator'

Re: Vectra B v6 farkku

Viesti Kirjoittaja hesssu »

Wasu kirjoitti:Huomenna koittamaan miten tämä käyttäytyy ahveniston radalla. Toivottavasti pääsee ehjänä kotiin asti :roll:
Ei kyl sovi ahveniston radalle tollanen v6 vectra. :D Muutaman kierroksen oon omalla ajanu. Silloi oli vielä kw 2 alusta. Nyt edessä Ta-technixin tolpat, kun tuli toisesta kw tolpasta mehut pihalle. On kyl kauhee lahna ajella noil ta-technixin tolpil. :D
Opel Vectra 2,5 v6 -00
Peugeot 106 Gti -98

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.
Wasu
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Wasu »

Kyllä tuo mun ainakin käyttäyty ihan ylläyttävän kivasti,akuutti tehonpuute vaan vaivaa, puslat ja jarrut aika huonot joten ne täytyy päivittää, ta technix toimi mulla kun junan vessa sen suhteen olen todella tyytyväinen. :yes: Vectran paras aika 1.46 Päivän kovimman ajan veti laholun ascona automatic 1.35.84 tämä kyseinen kulki kyllä kovaa, ja muutenkin hienosti rakennettu yksilö.

Päivän nopeimmat ajat:
Opel ascona 2.0t 1.35
Nissan 300zx 3.0t 1.39
Seat Leon 1.8t 1.41
Moottorpyörä 1.44
Opel Vectra B Caravan 2.5v6 1.46
Renault Megane 1.4 1.49
Ford Mondeo 2,5 v6 1.51

OCF edustettuna
Kuva
Wasu
OCF Member 2019

Tuli ajettua pieni peurakolari pari viikkoa sitten ja meni konepelti ja etuvalo vaihtoon. Auto laitettiin talliin ja aloin tekemään pientä huoltoa. Luomellinen konepelti tuli hankittua, lisäksi tulee uudet tummapohjaiset depot sekä uus etupuskuri. Takaluukun lipan meinasin myös tilata tuning-gt puljusta, onko jollakulla kokemusta kyseisestä paikasta?
Samalla kun noita korinosia ootellaan niin ajattelin samalla vaihtaa vuotavan ö-pohjan tiivisteen ja öljyjäähdyttimen.Perkeleesti olis tekemistä taas kun kadettikin on työn alla ja tämä käyttiskin tässä jamassa.Onneks velipojalla oli ylimääränen farkku passat jolla mennään siihen asti kun tää on takas läjässä. Niin ja tärkein meinas unohtua, kaupat lyöty alustavasti lukkoon uusista kesävanteista, 19" Snowflaket :love: Laitan niistä sovituskuvaa kun saan auton takas pyörilleen.

Tuollainen puskin
Kuva

Lippa
Kuva

Kuva
Kuva
Wasu
OCF Member 2019

Niinpä niin kylläpä menee vaikeeks, öljypohjantiivistettäkään ei sitten ilmeisesti enää saa tuon malliseen öljypohjaan, v*ttu oikeesti,näihin kutosiin ei saa kohta enää mitään osaa mistään :banghead: Pitääpi sitten metsästää jostain sellasta liimaa mikä varmasti pitää, jos sellasta onkaan ...
Wasu
OCF Member 2019

Rookeri kirjoitti:No miksei saa? Just muutama viikko sitten mäki ostin omaani.
joo sitä kumista uratiivisteen mallista saakin mut se litteä mikä on c25xe koneessakin niin ne tuntuu olevan kaikki kivien alla...
Wasu
OCF Member 2019

Rookeri kirjoitti:Mä tilasin omani ihan tosta paikallisesta osaset puljusta.
No perkele täälläpäin kaikki myy ei oota :D Eli tällänen tarvis olla http://www.rockauto.com/catalog/moreinf ... &cc=188882
M lampinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja M lampinen »

Mä laitoin liimalla,kun vectran omassa koneessa oli liimalla :D

Ja hyvin on pitänyt mutta muistettava ettei laita liikaakaan :D
Vikakoodien lukua mikkelissä: TECH2/mdi+Turvakoodin selvitys.
MantaGsi
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

Astraxilta vois saada?
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
irYobYetaMis
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja irYobYetaMis »

Wasu kirjoitti:
Rookeri kirjoitti:Mä tilasin omani ihan tosta paikallisesta osaset puljusta.
No perkele täälläpäin kaikki myy ei oota :D Eli tällänen tarvis olla http://www.rockauto.com/catalog/moreinf ... &cc=188882
Näyttää sama kun http://www.ebay.co.uk/itm/BGA-Automotiv ... 5d9&_uhb=1 mutta heidän listan mukaan, ei käy sun Vectraan? mut kyllä on sama näköinen kun sun linkissa oleva kuva :) :-?

edit, toinen http://www.ebay.co.uk/itm/ELRING-gasket ... 5f1&_uhb=1 mut kova toimitus kulut kyllä :(
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Wasu
OCF Member 2019

M lampinen kirjoitti:Mä laitoin liimalla,kun vectran omassa koneessa oli liimalla :D

Ja hyvin on pitänyt mutta muistettava ettei laita liikaakaan :D
Sais sen tosiaan ehkä hyvällä liimallakin mut mä haluan sen tiivisteen, liima on sit ihan viimenen vaihtoehto :D
Näyttää sama kun http://www.ebay.co.uk/itm/BGA-Automotiv ... 5d9&_uhb=1 mutta heidän listan mukaan, ei käy sun Vectraan? mut kyllä on sama näköinen kun sun linkissa oleva kuva :) :-?

edit, toinen http://www.ebay.co.uk/itm/ELRING-gasket ... 5f1&_uhb=1 mut kova toimitus kulut kyllä :(
Juu tuollanen sen pitäs olla, olen vaan niin pirun huono tilaamaan tuolta ebay:stä, noh katotaan jos rookeri saa hommattua tuollasen niin otan sit sieltä.
Wasu
OCF Member 2019

niin ja tummat depot tulee ensviikolla, kiitos md comprex..
Wasu
OCF Member 2019

Tätäkin alettu niputtamaan, sitä prkeleen ö-pohjan tiivestettä nyt sitte ei saa enää suomesta joten liimalla nippuun toistaiseksi. Rockautoon jenkkeihin lähtee keväämmällä tilaus jolloi ostetaan vähän muutakin osaa niin sieltä otan samalla ö-pohjan tiivisteitäkin. Samainen ongelma kun on tuossa harraste kadetissakin. Puskuri on työn alla ja kuvassa koesovituksessa valojen kanssa. Pikkasen meinaa olla sekasortoa tallilla kun muutto käynnissä samaan aikaan :D

Kuva
MantaGsi
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

Missäs ne snowflaket on? vai olikos se vaan Snow Fakea koko juttu? :lollis:

Tänne saa sit tuoda kaikki ylimääräset opel-osat mitä jää tallin muutosta yli :D
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Wasu
OCF Member 2019

MantaGsi kirjoitti:Missäs ne snowflaket on? vai olikos se vaan Snow Fakea koko juttu? :lollis:
Wasu kirjoitti:kaupat lyöty alustavasti lukkoon uusista kesävanteista, 19" Snowflaket :love: Laitan niistä sovituskuvaa kun saan auton takas pyörilleen.
Tänne saa sit tuoda kaikki ylimääräset opel-osat mitä jää tallin muutosta yli :D
Näyttääkö toi sun mielestä siltä et se on takas pyörilleen? :o Ja se riippuu ekistä kelle se ne myy, mut mä ne varasin erittäin edulliseen hintaan. :wink:
Niin ja ei sitä tiedä vaikka tää menis vaihdossa erääseen farkku astraan :wink:

ei taida jaksaa alkaa rahtaamaan laitilaan asti romuja,taitaa mennä suoraan kuusakosken romulavaan :D
Trinity
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Trinity »

Mielenkiintoisen näköinen puskuri sulla... :wink:
Vastaa Viestiin