Oulun alue joka kk. eka sunnuntai NESTE OULUNTULLI KLO:18
juu no tolla mun taskupokkarilla tuli semmosia no joo kuvia...
mut pitääpi kattoo saako niistä mitn.
oli taas ihan hyvä miitti ja järkkäillään vaikka about 3 kk päästä seuraava...
paikkaa vois tietenki miettiä kuten oli puhetta ja tietenki hyviä ehdotuksia etä mitä puuhattas sen normaalin lisäksi...
mut pitääpi kattoo saako niistä mitn.
oli taas ihan hyvä miitti ja järkkäillään vaikka about 3 kk päästä seuraava...
paikkaa vois tietenki miettiä kuten oli puhetta ja tietenki hyviä ehdotuksia etä mitä puuhattas sen normaalin lisäksi...

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Autojakin oli tosi paljon jokunen 20 opelia jos nyt oikein laskin. Oltiin aluksi siinä shellin pihalla ooteltiin että porukkaa tulisi ja sitten lähdettiin ajaan formula centteriin karttigia. Säpä vei voiton ku se huijjas ja sai parhaamman auton 
Kiitos kaikille paikalla olioille katotaan tuossa 3kk päästä uudelleen
<font size=-1>[ This Message was edited by: madi on 2003-12-14 01:07 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: madi on 2003-12-14 01:07 ]</font>
Autojakin oli tosi paljon jokunen 20 opelia jos nyt oikein laskin. Oltiin aluksi siinä shellin pihalla ooteltiin että porukkaa tulisi ja sitten lähdettiin ajaan formula centteriin karttigia. Säpä vei voiton ku se huijjas ja sai parhaamman auton 
Ps. ja mulle sitten voi lähettää nuita kuvia
<font size=-1>[ This Message was edited by: madi on 2003-12-14 01:11 ]</font>
Ps. ja mulle sitten voi lähettää nuita kuvia
<font size=-1>[ This Message was edited by: madi on 2003-12-14 01:11 ]</font>
mielestäni oli onnistunut tapahtuma..kuten aina opel henkisen porukan kanssa...
tuli puhuttua paskaa kuten aina ja kahviakin meni useampi kupponen.. suunnitellaan tässä vuodenvaihteen jälkeen ku ilmat lämpenee jotain ennen ku valtakunnallisiin mitteihin lähetään..ja sinne sitten isolla poppoolla..
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Juu, meetti oli taas jälleen onnistunut ja porukkaa oli paikalla ihan kivasti, jopa vähä kauempaakin saapuneta oli paikalla, mut ainahan mahtuu lisää purukkaa mukaan, jos käyttää rekso.. eiku Ooppelia.
Karttingi oli mukava lisä jutustelun / kahvittelun ohella, mut osallistujia karttingiin olisi kaivattu lisää. Enkä mä mitään huijannut siinä. Jokainenhan sai valita autonsa siit rivistöstä. Jos se ei passaa joillekki nii seuraavalla kerralla arvotaan autot nii ei tuu mitään jälkipuheita.
Eiköhän sit ens vuonna tavata taas. Voitashan sit lähetä käymään isolla porukalla jossain virallisessa miitissäkin tuolla etelämpänä!!
Karttingi oli mukava lisä jutustelun / kahvittelun ohella, mut osallistujia karttingiin olisi kaivattu lisää. Enkä mä mitään huijannut siinä. Jokainenhan sai valita autonsa siit rivistöstä. Jos se ei passaa joillekki nii seuraavalla kerralla arvotaan autot nii ei tuu mitään jälkipuheita.
Eiköhän sit ens vuonna tavata taas. Voitashan sit lähetä käymään isolla porukalla jossain virallisessa miitissäkin tuolla etelämpänä!!
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
-
SwingTuning
- 'Admiral'