Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Timo.A:n huomiota yritetty saaha tourulantiellä seittemän aikaa, en tiiä kui pitkälle ois pitäny ajaa vierellä, et se ois tajunnu

Eipäs ole tullut ajeltua. Millanen siellä sit ajeli peräs? Jossain täällä on pyöriny sellainen toinen valkoinen 5-ovinen inkku joka on OPC-line.vunpero kirjoitti:J.S.T ajelitko tänään siinä klo 15 jälkeen kempelee-liminka liikenneympyrästä niin kaukovainion rampille asti perässä? olin liikenteessä valkosella pikkubussi ivekolla
tommoinen samallainen valkoinen mikä sullakin niin varmaa se oli juuri tuo toinen.J.S.T kirjoitti:Eipäs ole tullut ajeltua. Millanen siellä sit ajeli peräs? Jossain täällä on pyöriny sellainen toinen valkoinen 5-ovinen inkku joka on OPC-line.vunpero kirjoitti:J.S.T ajelitko tänään siinä klo 15 jälkeen kempelee-liminka liikenneympyrästä niin kaukovainion rampille asti perässä? olin liikenteessä valkosella pikkubussi ivekolla
nikupa olitko tänään oulussapäin ajelemassa joskus klo 14?
tojjota korolla
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
susannana bongattu marketeilla.
Insignia Sports Tourer OPC-Line 1.5T -19
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06
putkikardaani ajeli eilen useampaan otteeseen vastaan.
oliko vunpero äsken mun kans yhtäaikaa kylän pikku-istanbulissa?
joo tulihan se parit lätyt haettuaMiksuli kirjoitti:oliko vunpero äsken mun kans yhtäaikaa kylän pikku-istanbulissa?
tojjota korolla
Joo istuin, ei kehannu tulla hihasta nykäseen ku ei ollu lasit päässä niin en ollu varma.vunpero kirjoitti:joo tulihan se parit lätyt haettuaMiksuli kirjoitti:oliko vunpero äsken mun kans yhtäaikaa kylän pikku-istanbulissa?istuitko siinä melkeen tiskin eessä?
no höhMiksuli kirjoitti:Joo istuin, ei kehannu tulla hihasta nykäseen ku ei ollu lasit päässä niin en ollu varma.vunpero kirjoitti:joo tulihan se parit lätyt haettuaMiksuli kirjoitti:oliko vunpero äsken mun kans yhtäaikaa kylän pikku-istanbulissa?istuitko siinä melkeen tiskin eessä?
herra ihme tai jotenki sinnepäin niin olitkos kaakkurin cm tossa joku aika sitten ?
tojjota korolla
Hudun taisin nähdä Ilolan abceellä tän viikon alussa?:o
Vecculilla viivoille all day every day, bitches.
GreadR tulitko tänää vastaa joskus vähä enne 12 Ruskossa? 
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Joojoo Akus.
Huomasin vasta kohdalla ja tajusin peiliin katsoessani sen olleen sinä. Räpläsin vaan just puhelinta... hyi minä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Sportive eilen päivällä anttilan ja pikkumyyn välissä ja illalla suutarinen anttilan nurkalla.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Sattuuhan sitäNalen kirjoitti:Joojoo Akus.Huomasin vasta kohdalla ja tajusin peiliin katsoessani sen olleen sinä. Räpläsin vaan just puhelinta... hyi minä.
Ex.Astra H Wagon 1.6 twinport -07 Opc-Looker Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1