Auto saksasta tv2 nyt
-
C20xe.jesse
- 'Admiral'

-
C20xe.jesse
- 'Admiral'

Mietinpä vain siinä katsellessani sellaista että mahtoi se Mersuliikkeen myyjä sisäänpäin naureskella Suomalaista junttiostajaa..tyyppi kun osti sikäläisittäin katsoen vanhaa katiskaa..joka oli varastoitukin liikkeen takapihan perimmäiseen nurkkaan..kuin jotakin isompaakin aarretta.. 
En tiedä..minusta on kyllä melkoisen pöllön hommaa tuo vanhojan autojen haku..
Sitäpaitsi jos heppu yhtään arvioi kokonaiskulut oikein niin melkein voi sanoa että eipä kannattanut ainakaan säästön takia reissuun lähteä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-12-14 19:53 ]</font>
En tiedä..minusta on kyllä melkoisen pöllön hommaa tuo vanhojan autojen haku..
Sitäpaitsi jos heppu yhtään arvioi kokonaiskulut oikein niin melkein voi sanoa että eipä kannattanut ainakaan säästön takia reissuun lähteä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-12-14 19:53 ]</font>
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

On 2003-12-14 23:54, caravan-coupe wrote:
Joo aika romun osti. Kilvetkin oli haettava konttorilta joten märsu on vissiin hetken seissyt. maalivauro, ei mällipeli.. HAH. Ja oli muuten JUNTTI.
Ei minusta kauheasti kannata pelästyä Saksassa jos joutuu kilvet hakea konttorilta...
Ja tosi lintalta näytti
Vanha mersun romu, mitähän tollanen suomessa maksaa, 20 000,- ? eihän sillä sais ees oikee minkäännäköstä Opelia... tosi romu...
Kaveri tosin näytti tosiaan siltä ettei kauheasti ole maailmaa valloittanut (eli tuskin olisi ilman välittäjää selvinnyt) mutta muuten ihan asia touhua minusta.
----------------
Altea XL -08
Audi S4(+) -98,
Omega MV6 -95 farkku (projekti)
Rave 550 -08
Altea XL -08
Audi S4(+) -98,
Omega MV6 -95 farkku (projekti)
Rave 550 -08
Oikeassa olet, kilvet ovat henkilökohtaiset, ne eivät seuraa autoa niin kuin suomessa. Uuden omistajan täytyy hakea uudet kilvet. Rekisteriote (Farzeugbrief) on aina autokohtainen.On 2003-12-15 00:20, jpm1982 wrote:
korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsittääkseni saksassa kaikista liikkeen autoista puuttuu kilvet, eli niihin pitää hommata rekkarit ku ostaa.
Speedster SC / GT -70 / Grandland X 4Hybrid / Corsa-e
Pitäisköhän lähteä konsultiksi. Kolmetuhatta euroa viikossa liksaa ja hyvät naurut päälle. Itse Saksassa käyneenä voin kyllä vakuuttaa että ilman saksankielen taitoa asioiminen käy helposti hankalaksi. Frizit on niin kieroja että eivät suostu puhumaan englantia vaikka osaisivat. No keväällä helpottaa kun voi hakea autonsa Tallinnasta. Ja toisekseen mikä ihmeen pakko se auto on hakea sieltä Saksasta kuin Ruotsi on lähempänä ja siellä puhutaan myös englantia, ja moni koijari myös suomea.
Exät: Corsa B ja C, 2x Astra G, Zafira B ja C.