Hyvä/paras cd-soitin 500E:n hintaluokassa.
Selailin yhtä hifi-lehteä. Näytti olevan aika isojakin eroja cd-soittimissa,vaikka hinnat oli samoja. Te jotka olette paremmin perillä näistä, niin kertokaa mikä olis hyvä/paras soitin tuossa 500E:n hintaluokassa. Tärkeimpanä valinta kriteerinä Äänenlaatu, mutta muutenkin pitää olla asiallinen ja tyylikkään-näköinen ja muut ominaisuudet kohdallaan.
-
juzatheman
- 'Senator'

- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ainoona vikana tuossa on että se lataa mp3 biisiä n. 5 sekuntia. Mutta tässähän haettiinkin äänenlaadullisesti hyvää soitinta. Jos ei odottelu haittaa niin ilman muuta kannatta ostaa Pioneer. Kaippa se on uudemmassa mallissa jo korjattu tuo 5 sekunnin odotus.On 2003-12-14 16:21, juzatheman wrote:
pioneerin deh-p7400mp
mp3 soitin.
itte olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. hinnasta en ole varma mutta vissiin saa jo jollain 500e oli alkuvuodesta kyllä kalliimpi.
Itelläni on JVC KD-SH909R ja oon ollu tyytyväinen. Nyt jos soitinta ostaisin niin kyllä se olisi joko JVC KD-SH9101 tai sitte joku Alpinen soitin.
alpinen soittimet ei kestä.
itselläni oli alpinen digitaalinen kasetti ja boksi(ainet) ja kaikilla herkuilla.
paneelin liitokset ei loppuvaiheesta ottanu kontaktia, näytöstä paloi vihreät valot,
boxi rupes sekoileen ja tärinänsieto kyky olematon loppuvaiheessa(ei ollut likainen).
ja tämä yhdistelmä oli minulla 99-02 vuonna eli ei ollut kovin vanhakaan.
sitäpaitsi vanhemmat alpinet on kestävämpiä kuin uudet vinkuintiassa tehdyt.
Jvc on ihan ok, mutta äänenlaatu ei ole paras mahdollinen(ainakin omassa mp3, diskantti hävis jonnekkin oli sitten normaali tai mp3 levy)
pioneer on vissiin kans hyvä, niissä ei taida olla paljoa vikoja
tosin itselläni tällä hetkellä sony johon tyytyväinen!!
itselläni oli alpinen digitaalinen kasetti ja boksi(ainet) ja kaikilla herkuilla.
paneelin liitokset ei loppuvaiheesta ottanu kontaktia, näytöstä paloi vihreät valot,
boxi rupes sekoileen ja tärinänsieto kyky olematon loppuvaiheessa(ei ollut likainen).
ja tämä yhdistelmä oli minulla 99-02 vuonna eli ei ollut kovin vanhakaan.
sitäpaitsi vanhemmat alpinet on kestävämpiä kuin uudet vinkuintiassa tehdyt.
Jvc on ihan ok, mutta äänenlaatu ei ole paras mahdollinen(ainakin omassa mp3, diskantti hävis jonnekkin oli sitten normaali tai mp3 levy)
pioneer on vissiin kans hyvä, niissä ei taida olla paljoa vikoja
tosin itselläni tällä hetkellä sony johon tyytyväinen!!
-
juzatheman
- 'Senator'

-
juzatheman
- 'Senator'

Pioneerin puoleen taitaa soitinvalinta kallistua. Onkos jollain kokemuksia kenwoodista,millainen on ääniltään. Omat kokemukset kenwoodista ei ole äänien suhteen kovin hyvät, tosin soitin ei ole kalliimmasta päästä se on KDC-M4524. Toisaalta cd-vaihtajan takia haluaisin tietää miten toi joku saman hintaluokan kenwood pärjää tuolle pioneerille äänien ym. suhteen. Muuten menee vaihtajaboksi kiertoon.
noh halvalla ei saa hyvää...
itellä on ollu parit kenwoodin about 500 euron soittimet...
nykynen ihan ok mut pari mystistä vikaa korjattu...
ja prkl huoltoliike on sitnte syvältä...
mut siellä tais olla muitakin huoltoja autosoittimille...
toinen vanhempi soitin toimi aina ku ajatus...
itellä on ollu parit kenwoodin about 500 euron soittimet...
nykynen ihan ok mut pari mystistä vikaa korjattu...
ja prkl huoltoliike on sitnte syvältä...
mut siellä tais olla muitakin huoltoja autosoittimille...
toinen vanhempi soitin toimi aina ku ajatus...

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Vinkkinä, että saksasta saa soittimia HUOMATTAVASTI halvemmalla mitä täältä.
Pioneerin tietyissä soittimissa on 200-400e hintaero suomeen postikuluineen!
Mutta itse aattelin ostaa saksasta uuden sonyn blackpanelin (300e). En ole varma mitä toi maksaa Suomessa nykyään mutta kaiketi tonne 500e luokkaan.
Pioneerin tietyissä soittimissa on 200-400e hintaero suomeen postikuluineen!
Mutta itse aattelin ostaa saksasta uuden sonyn blackpanelin (300e). En ole varma mitä toi maksaa Suomessa nykyään mutta kaiketi tonne 500e luokkaan.
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!