Opelin ja Hondan V6 moottori yhteistyö ?

Keskustelua Opeleista
ProStreet
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ProStreet »

futsikaa miten paljon hondan 1,8-16v ja 2,2-16v moottoreihin saa viritysosia :smile:

stroukkiakseleita
teräsveivejä
takomäntiä

niitä on _paljon_

jne
marcopel
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja marcopel »

On 2003-12-14 00:28, turbobliz wrote:
Mistäs peijoonista Make kaivoit noin puolueellisen listan :grin:

18SEH oli kyllä kova pata, vei Asconaa melkoista kyytiä siihen aikaan (isäukolla oli tuommoinen 80-luvulla).
Niinpä, eip se ollu mikää puolueellinen :wink: olin joskus 90-luvun alus pistäny paperille ylös ku etsein itelle "uutta" autoa Volvon tilalle... Tiedot oli tekniikan maailman autotieto lehdestä (tms.) vm. 1983

-m-

edit: Ai nii... itse kanssa kannatan yhteistyötä moottoreiden osalta Hondan kanssa! Ja 18SEH on ihan pirtsakka motti ascoissa ja kaneeteis vieläkin, jos o tehot tallel...

<font size=-1>[ This Message was edited by: marcopel on 2003-12-14 23:17 ]</font>
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

tuo viritysosa pointti oli jo varsin hyvä. mutta siinäkin on se että se ei vois vähempää kiinnostaa 99,7% opelin ostajista. en usko että suurin osa opelin ostajista kovasti ilahtuis jostain kierroskoneesta...suurin osa varsinkaan uusien autojen ostajista ei oo mitään tuning-jäbiä (ja nää jäbät edelleenkin ostais sen hondan, ku niitä on 2f2f:sessa).

kyllähän toi OPC vectran mahdollinen 1.9 litranen cdti josta irtoaa yli 200hv on aika edistyksellinen. joka tapauksessa tuosta 1.9 cdti:stä tulee ensi vuonna se 150hv:n versio, joka sekin on minusta aika edistyksellinen, kun ajattelee että tähän mennessä parhaat kiisselit on tullut pemarilta ja ne taitaa ottaa 2.5 litrasesta 170hv.

2.2 direct (ketjujakopää) oli myös erittäin positiivinen kokemus. en ois voinut uskoa että sellanen moottori jaksas niin vaivattomasti viedä signumia (painava)...ja kun siinä oli vielä tomaatti jatkeena...em. moottori vissiin on myös suhteellisen taloudellinen että ekologinen.

mutta ehkäpä he jotenkin onnistuvat yhdistämään hondan koneistustaitoa ja opelin hienostunutta luonnetta. silti minä olen sen verran rasisti kun kyseessä on autot, että harmittas jos pellin alla ois joku riisikattila :smile:.

ainut hyvä asia mitä japanista tulee on naiset...saksassa asia taas ei aivan noin taida mennä. :grin:
Vastaa Viestiin