näin sellasen calikan ekaakertaa suomessa
missä oli musta konepelti ja muu auto oli toisenvärinen..
näyttää olevan kovassa huudossa ainaki
euroopan "thyyning"-kentillä että mitäs mieltä täällä ollaan asiasta?
ite digailen hommaa ja mietiskelen tässä että pitäskö omaan caliccaan toteuttaa sama
homma...vaiko onko tuo jo 'vanha juttu' enskeväänä???
Mun mielestä se näyttää hyvältä, jos auto on vaikkapa helmiäisoranssi ja siihen on toteutettu hiilikuitukuvioinen konepelti. Ja sit mielellään vähän muutakin racing -hilpettä kiinni.
Mut jos auto on vakio mattaharmaa ja siinä musta konepelti, niin ei ei..
ite vien calibran maalaukseen lopputalvesta se on nyt hopea mutta tuleva väri on hopea helmiäinen joka kääntyy sähkönsiniseen ja itse kans oon haaveillu että konepelti olis musta ja sitte musta shogun tyylinen spoikka mitä mieltä ootte?? ihan rohkeeta kommentti vaan ...
Ei näin pojat, se musta konepelti yrittää varmaankin jäljitellä hiilikuitua, aika säälittävää sinänsä.En ainakaan jaksa uskoa että tää ilmiö on peräsin niistä vanhoista ralliautoista joissa tota hoodin mustaksimaalaamista joskus on nähnyt. Oli miten oli, ostakaa carbon hoodit älkääkä maalatko mustia konepeltejä, jos ei hiilikuituun oo varaa tai malliin löydy sellasta niin antakaa ihmeessä olla.
mun mielestä noi mustat osat autossa tuo mieleen et on koivun kaa tehty tuttavuutta ja ei oo saatu osia maalattua... ei oikeen koskaan ole toi hiilikuitu lookki iskeny(ihmo)
Euro-autoihin on varmaan jokseenkin vaikeeta löytää carbon hoodeja, ne on jenkeissä import scenessä ja japanissa kova sana mut enpä oo nyt seuraillu vähään aikaan mitä euroopassa on tapahtunut. google käteen ja ettimään.