seh ja se nokka
-
vectra kadett
- 'Admiral'

Eivät ole samanlaiset.
SEH:ssa on 130 hv ja SE:ssä 122 hv, ero tulee siitä nokasta. SEH:hon en itse ainakaan laittaisi SE:n nokkaa, toisin päin voisi kokeillakin
SEH:ssa on 130 hv ja SE:ssä 122 hv, ero tulee siitä nokasta. SEH:hon en itse ainakaan laittaisi SE:n nokkaa, toisin päin voisi kokeillakin
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
-
vectra kadett
- 'Admiral'

Eipä taida olla ihan sama nokka. GM:n valmistamissa nokissa on tarvikenokkiin huomattaviakin eroja. Mm perusympyrän heitot ovat melko suuret verrattaessa alkuperäistuotteisiin. Olen tässä taannoin joutunut syventymään mm, Enemin tuotteisiin ja GM:n 1.8 E:hen sekä SEH:n alkuperäisnokkiin. Perusympyrä ei saisi heittää hydraulinokilla kuin korkeintaan 2 sadasosamilliä ( tarvikkeet saattavat heittää jopa 5 sadasosamilliä, jolloin moottorista häviää terävyys puristuspaineiden kadottua ennenaikaisesti, sekä tyhjäkäynti on ontuvaa). Jos jotakuta kiinnostaa, minulla on joutilaana 1.8 E:n ja SEH:N alkuperäisnokat GM:N paketissa. Kansiviritys J. Kosunen 0400-510138
-
vectra kadett
- 'Admiral'

-
vectra kadett
- 'Admiral'