Tarvike kauko-ohjatut keskuslukot
Re: Tarvike kauko-ohjatut keskuslukot
ihmeen kova se on patteri kuluttamaan mutta kyllä se vuoden pitäis tuoreilla laatuparistoilla kestää. sen ohjaimen voi ohjelmoida pikkuhommalla uudestaan toimivaksi.
opel vectra c 2,2 gts
älä verkonpainoksi sitä heitä, itse tein siitä näköetäisyydellä toimivan eberin kaukoohjauksen pikku näperryksellä, tai oli siinä homaakin. joku häikkä siinä täytyy olla, on ne toimineet ihan hyvin.
opel vectra c 2,2 gts
cobra on hyvä, defalta löytyy erilaisia versioita myös, luultavasti sellaisia mihin saa oman avaimen ja sirun jos tarvii. laitetaanpa muillekkin tiedoksi että jos laittaa rimen sarjan niin kannattaa laittaa KE61N, on PALJON parempi kun tuo KE27N, se toimii ja paristot kestää, on vain isommat ohjaimet.
opel vectra c 2,2 gts
vai niin, olen just niitä laitellut ja kaikki on pelannut hyvin ja pelaa vieläkin, omassakin oli kolme vuotta ja multa se lähti ehjänä, en tainnut edes paristoa vaihtaa kertaakaan. tuossa ke27 on se että kantomatka on lyhyt ja se kyllä paristot tyhjää liian nopeesti. eipä siinä, kato defalta, löytyy joka lähtöön.
opel vectra c 2,2 gts
Cobra 1046 mulla oli aikanaan, siirsin sitä autoa vaihtaessa useammankin kerran eikä tainnut koskaan olla kipuja tuossa. Cobran häly on nytkin menossa autoon, kunhan eräs tamperelainen kauppias toimittaa puolitoista kuukautta sitten maksetut osat ... 
Monta Astraa, Vectraa, Corsaa on ollut ... Ooppelista siirrytty Saabbeliin.
Saab 9-3 2.0 turbo BioPower stage1 '01
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Fiat Ducato 2.8 idtd Dehtleffs Bus III '00
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Olin itse 2000-luvun alkupuolella Cobran jälleenmyyjällä töissä. 1046:een mulla on yhä ohje tallessa, mutta tuon jälkeen on maahantuojakin vaihtunut, eikä ole myöskään tuota firmaa enää jossa itse olin.
Tampereella Turvajärjestelmät Hari Rasi näyttää noita myyvän aika kohtuullisilla hinnoillakin, mutta ylempää voi lukea miksen tätä suosittele ...
Tampereella Turvajärjestelmät Hari Rasi näyttää noita myyvän aika kohtuullisilla hinnoillakin, mutta ylempää voi lukea miksen tätä suosittele ...
Monta Astraa, Vectraa, Corsaa on ollut ... Ooppelista siirrytty Saabbeliin.
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Saab 9-3 1.8i Arc '05
Kato josko one-pron sivuilta löytyisi jälleenmyyjä.Suolanenhan tuo 1046 on hinnaltaan jos ei ole tuttuja one-pro:ssa.1046 on kyllä ainoa mitä asennetaan asiakkaiden autoihin,juurikin sen takia ettäon toimintavarma.Jos asuisit täälläpäin ni voisin tollasen cobran 1046 hyvään hintaan hommata.
-
opelisti67
- OCF Member 2020
SPY-merkkisiä olen muutaman asentanut ja ovat hyvin pelanneet kaikki.Kauko-ohjaussarja asennetaan alkuperäisen keskuslukituksen rinnalle.Ohjeet ovat selkeät ja asennus aika helppo.Ainoa puute on että vilkuille on vain yksi lähtö.Johdon väliin on laitettava diodit jos haluaa kaikkien vilkkujen vilkuttavan kauko-ohjausta käytettäessä.Sarjan hinta on ollut 40 euroa paikallisessa tarvikeliikkeessä.Kauko-ohjaimeen pystyy kiinnittämään alkuperäisen avaimen tai jyrsimään mukana tulevasta aihiosta avaimen.
Rookeri kirjoitti:Muistatko mistä hankit Cobran? Onko mitää asennusohjetta?
no jos uuden ostat niin onhan niissä asennusohjeet mukana, miten sen muuten osaa asennella paikalleen. nehän on kalliita nuo laatumerkit, mutta toimii kunnolla, ja vielä sitten joutunee isompaan johtohommaan myös.
opel vectra c 2,2 gts
onnistuu tottakai, eihän siinä tarvi kun osaa lukea ja jotenkin tulkita kytkistä. cobra on erittäin hyvä myös.
opel vectra c 2,2 gts
AD Varaosa liikkeet tais myydä Cobraa.
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.