jonize kirjoitti:mittari valot
nykynen ja "pysyvä" nokka
tuosta se ei tule paljoa muuttumaan.
hyvältä näyttää tuli itekkin maalattua omegasta säätöpaneli korinväriseksi
tuohonhan kokonaisuuteen voisi sopia jotkut "normaali" helmat..B2 vectran?? voisi
näyttää hyvältä
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
jonize kirjoitti:mittari valot
nykynen ja "pysyvä" nokka
tuosta se ei tule paljoa muuttumaan.
hyvältä näyttää tuli itekkin maalattua omegasta säätöpaneli korinväriseksi
tuohonhan kokonaisuuteen voisi sopia jotkut "normaali" helmat..B2 vectran?? voisi
näyttää hyvältä
juu voipi olla että näyttäs multa löytyy muutamia lasikuitu palikoita,mutta en tiiä näyttääköne hyvältä joten en tiiä laitanko kiinni tuohon koriin
Voi voi ..Noh, pidähän lippu korkealla rakentelun suhteen ja "älä mene sieltä mistä aita matalin", koska jos jotain tekee, niin kannattaa/pitää tehdä viimesen päälle, koska itseäsikin harmittaa, jos oikaisee jossain ja ajattalee, ettei muut huomaa sitä
erämies1989 kirjoitti:mitä kaikkea? laita kuvia niin voipi heittää oman mielipiteen niistä kyllä minä uskon että käyvät hyvin vaikka en oo nähnytkään kuvia
deme79 kirjoitti:Voi voi ..Noh, pidähän lippu korkealla rakentelun suhteen ja "älä mene sieltä mistä aita matalin", koska jos jotain tekee, niin kannattaa/pitää tehdä viimesen päälle, koska itseäsikin harmittaa, jos oikaisee jossain ja ajattalee, ettei muut huomaa sitä
Sori kun oon hieman kriittinen Ei vaan tuo mattamusta konepelti ja tusninkilamput oikein hyvää lupaile..hiero korkeus kohdilleen ja fiksaile vähän sieltätäältä niin kyllä se siitä pikkuhiljaa
VecculiOoppeli kirjoitti:Sori kun oon hieman kriittinen Ei vaan tuo mattamusta konepelti ja tusninkilamput oikein hyvää lupaile..hiero korkeus kohdilleen ja fiksaile vähän sieltätäältä niin kyllä se siitä pikkuhiljaa
juu niin täytyy tehä hommasin tuon auton noilla valoilla niin en ole niitä vielä vaihtanut kun ei ole vielä mitään tilalle
erämies1989 kirjoitti:mitä kaikkea? laita kuvia niin voipi heittää oman mielipiteen niistä kyllä minä uskon että käyvät hyvin vaikka en oo nähnytkään kuvia
puskuriin lippaa ja yhet helmat
joo..steinmetzit??vai mitkä? laita kuvia..se oli tuo "voi voi" mies kommannu minunkin projektia
ei vissiin kannata ottaa kovin vakavasti sitä..
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant