Oulun alue joka kk. eka sunnuntai NESTE OULUNTULLI KLO:18
Re: Oulun alue joka kk. eka lauantai NESTE OULUNTULLI klo:17
Täällä ollu ennenki puhetta tuosta ajan ja paikan vaihosta vaan mittää ei oo aikaseksi saatu niin nyt sitte repästiin ja kokeiltiin kepillä jäätä ja omasta mielestä ei ollu huono veto vaihtaa aikaa ja paikkaa. Toivottavasti ens kuussa on enemmän porukkaa. 
Aivan sama. Ehkäpä sitä sit kesä- tai heinäkuussa pääsee käymää, jos enää muistaa koko miittiä.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
JOS tää paikka ja aika vaihtuu niin päivitellään sit tonne otsikkoonkin asia, vai vieläkö tästä väännetään? Jos nykyiseen miittiin ei kukaan ehdi itseni mukaanlukien niin muuttuuko se paikkaa ja aikaa vaihtamalla?
Tästä oliki puhetta miitissä ja oltiin sitä mieltä että miitti on kk. viimeinen sunnuntai klo:17.00 ja paikka on kaakkurin teboil. Jos jotku haluaa vääntää vielä asiasta ja pitää paikkana sen nesteen niin pitäkööt, ite ainaki käyn jatkossaki kaakkurissa. Kävi semmonenki mielessä jos ei päästä jonkunlaiseen yhteisymmärrykseen asiasta niin sitte tehään kaakkurissa kävijöille oma topickki.Nipe kirjoitti:JOS tää paikka ja aika vaihtuu niin päivitellään sit tonne otsikkoonkin asia, vai vieläkö tästä väännetään? Jos nykyiseen miittiin ei kukaan ehdi itseni mukaanlukien niin muuttuuko se paikkaa ja aikaa vaihtamalla?
Kysyin 18päivä että vaihdettaisiinko paikkaa ja aikaa nii te jo pidittä miitin 
Jospa alotettaisiin vielä alusta....
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
No mikä tuossa kaakkurissa mättää?madi kirjoitti:Kysyin 18päivä että vaihdettaisiinko paikkaa ja aikaa nii te jo pidittä miitin
Ei mulla siinä mikään mättää vaan nämä ei o sekunnissa päätettäviä asioita jotka pitää ilmoittaa kerholehteen ja päivitellä useaan eri paikkaan ja katsoa että mikä paikka passaa melkein koko porukalle!
Joku olisi voinut ilmottaa etes minulle että päivittää topicin oikeaksi että muutkin tajuaisi tulla paikalle
Joku olisi voinut ilmottaa etes minulle että päivittää topicin oikeaksi että muutkin tajuaisi tulla paikalle
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
kaakkurin teboili on 24/7 auki... niimpä mitä jos pidettäisi miitti 24/7 niin kaikki pääsee varmasti 
Pisti vielä linssiin sellainen asia että nämä "miitin vaihtajat" ei ole kerhon jäseniä kukaan.. Se ei ole este miitissä käymiselle mutta tämän ajankohdan,ilmoittelun ja päivämäärän lehdessä jne. hoitaa opel club finland ihan virallisesti joten tätä "virallista" kerhon paikallismiittia ei voi kuka tahansa siirrellä ja keksiä sille uutta paikkaa.. Mulla ei muuta!
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
joo en ole kerhon jäsen koska en halua maksaa jäsenmaksua koska en itse loppujen lopuksi hyödy ollenkaan.
olen pelkästään Obelisti joka haluaa käyä porisuttamassa muita tovereita
olen pelkästään Obelisti joka haluaa käyä porisuttamassa muita tovereita
- Opel Vectra C2 STW OPC-line 150hp 1.9CDTI -08
Niin ja arvon jäsenet käy ite tyyliin kerran vuodessa miitissä. Ja ite en kyllä ala maksamaan jäsenmaksua ku koko kerhon toiminta menny muutenki ihan höpöksi. Käyään sitte me pelkät käyttäjät siellä teboililla niin saa jäsenet käyä vanhassa paikassa sillonku niitä kerran vuodessa huvittaa eksyä ouluntulliin..
Minä en tainnut kysyä miksi ette ole kerhon jäseniä.. Kerroin vain että tämä on ns. "virallinen" paikallistapaaminen ja siitä on ilmoitus kerhon lehdessä mitä ette tietenkään saa postissa kotiin kun ette ole jäseniä. Taitaa myös löytyä aika ja paikka muualtakin tältä ocf sivustolta kuin tästä viestiketjusta joten se paikan vaihtaminen ei käy ihan hetkessä. siitä täytyy päivittää tieto kerholehteen ja nettisivustolle. en näe siinä mitään estettä etteikö sitä voisi vaihtaa mutta se ei voi tapahtua näin että muutama foorumille rekisteröitynyt henkilö joka ei ole mukana kerhon toiminnassa päättää että paikallismiitti sirtyy.. YMMÄRRÄTTEKÖ? Voitte tietysti käydä vaikka joka v-loppu siellä teboililla mutta Tämän "vakimiitin" siirto ottaa hetken että asiat saadaan päivitettyä.. Ja voin tähän loppuun vielä kertoa että mua V*tuttaa! ihan tosissaan tuommoset "arvon jäsenet" jne. kommentit Joten mennään teboililla eripöytiin
ja olen käynyt näisä miiteissä silloin ku te ajelitte vielä polkupyörällä!Ja mikä ongelma se on jos joku jäsen ei käy kuin kerran vuodessa paikallismiitissä.
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
-
FinBastard
- OCF Member 2015
- Viesti:
Meitsy ajelee vieläkin polkupyörällä 
Mullaki vanha nopsa polkupyörä, kilpa-ajoa varten 
- Opel Vectra C2 STW OPC-line 150hp 1.9CDTI -08
Täsä on kymmenen vuotta pyöritetty miittiä eli aloitettu jo sillon ku jotku vasta lopetellu hiekkalaatikkoleikkejä "pieni läpändeerus". Kyl siinä ajassa on huomattu et aina ei joku pääse paikalle. Kuitenki suurin osa käviöistä ollu clubin jäsenistöä joten eiköhän tää muutos päätös vaadi myös jäsenistön mielipiteitä. Se on hienoo et uutta porukkaa tulee mukaan.Miksuli kirjoitti:Niin ja arvon jäsenet käy ite tyyliin kerran vuodessa miitissä. Ja ite en kyllä ala maksamaan jäsenmaksua ku koko kerhon toiminta menny muutenki ihan höpöksi. Käyään sitte me pelkät käyttäjät siellä teboililla niin saa jäsenet käyä vanhassa paikassa sillonku niitä kerran vuodessa huvittaa eksyä ouluntulliin..
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.