Pystyykö käsijarrukahvaa nostamaan ylöspäin?
Kardaanitunnelia kasvatettu A mantassa ja nyt orkkis konsolinpalan kanssa jää käsijarru pikkusen makaamaan tuota konsolia vasten ja tätäen vääntää sitä kieroon.
muutenkin tuo käsijarru on huonossa asennossa ja huono edes käyttää kun ei saa ympäriltä kunnolla kiinni...
Eli joko siirtoa ylöspäin asentoon tai sitten taivuttaminen mutta uskaltaako tuota taivuttaa...
Käsijarrun asennon muutos
Re: Käsijarrun asennon muutos
Eikö se ihan tavallista metallia oo se kahva? Jos on niin kyllä sitä uskaltaa lämmittämisen kera taivutella hitusen ylöspäin. Jos paljon pitää niin reilusti vaan halkeama tehdä sit taivuttaa ja hitsisaumaa perään.
Eikös tuo oo kiiinni 2kpl M8 pultilla? jos taaemman pultin avaa, nostaa käkkäriä ylöspäin ja poraa uuden pultin paikan? sit löysyttää käsijarruvaijeria niin että se on "normaalitilassa"?
menee aika monimutkaseks taas mun selitykset...
Ei toi ny niin monimutkaseks mennyRizla^^ kirjoitti:Eikös tuo oo kiiinni 2kpl M8 pultilla? jos taaemman pultin avaa, nostaa käkkäriä ylöspäin ja poraa uuden pultin paikan? sit löysyttää käsijarruvaijeria niin että se on "normaalitilassa"?
sit vaan käkkärin vaijerin säätö uutta asentoo vastaavaks.
Jos on normi kahva niin taitaa mennä mutrulle tai venyä ja lujuus häviää jos lämmittämällä yrittää nostaa.
Oliskohan tuo suoraan kardaanitunnelista läpi se takapultti, pystyykö siihen pultin päähän lyömään lekalla lommon niin et se takapultti olis alempana.
Edittiä, jos siirtää takareikää niin eikös siellä ole pohjan puolella peltiin hitsattu mutteri, voi olla melko hankalaa.
Jos lyömällä yrität takapulttia alemmaks niin melko kireellähän sen tarttee ollla ennenkun lyöt.
Laita vaan läjä niitä prikkoja etupultin alle. Ja pitempi pultti.
Se taitaa muuten Jarkkis olla melko pehmosta peltiä, lujuuus tulee siitä u-muodosta. sivuttainhan koko kahvan vääntää polvella mutkalle.
Exät: Kadett E HB -89, Kadett E sedan -89 Fastra -95
Minna -68, Päivi -62 Tiina -72, Teija -71
Minna -68, Päivi -62 Tiina -72, Teija -71