Oulun alue joka kk. eka sunnuntai NESTE OULUNTULLI KLO:18

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
FinBastard
OCF Member 2015
Viesti:

Re: Oulun alue joka kk. eka lauantai NESTE OULUNTULLI klo:17

Viesti Kirjoittaja FinBastard »

Minäpä lähden huvin vuoksi käymään. Vejän tuon OPC Safiran johonki kohtaan parkkiin, niin ketkä tulee löytää sieltä. Jos ehdin käydä ostaan neilikan kukkakaupasta, niin laitan vielä sen rintapieleen :)
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

Noni kertokaahan mitäs sitte päätittä ite en päässytkään ku piti lähtä CNC konetta kunnostaan ja aikakaan ei päivässä tahdo riittää
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Hoho, samat henkilöt siellä miitissä taisi olla jotka täälläkin tuota sunnuntaita puolsi.. Hankala noissa on varmaan hirveesti päättää mitään ku jäsenet ei edes tule paikalle :D
J.S.T
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.S.T »

Ei päätetty mitään. Ei keretty hirveesti keskusteleen kaikkien kans. Itselle aikalailla kaikki ajat ja päivät käy.
Mut pohdittiin vähän, että jos paikka vaihettais sinne kaakkuriin ja esim. aikaistettas hieman miittiä, vaikka joskus klo 15 tai 16 tms? Vai? Ja mites päivä?
Ja tietenki muutkin kuin jäsenet voi sanoa mielipiteitä, kun näissä miiteissä paljon käyvät.
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

Ite ehdotan kuukauden eka maanantai klo 18.00 kaakkuri
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Säpä
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Säpä »

|vectraman| kirjoitti:Hoho, samat henkilöt siellä miitissä taisi olla jotka täälläkin tuota sunnuntaita puolsi.. Hankala noissa on varmaan hirveesti päättää mitään ku jäsenet ei edes tule paikalle :D
Hankalaa juu ku ei ees uudet tuu puhuun asiasta jotka sitä vaihtaa haluaa vaikka paikanpäällä olin + muitakin vanhoja miittiläisiä. Yks uusista sentää tuli esittäytyyn. Lopuista ei mitään tietoo paitsi tää nais osallistujan vois yhdistää ton astran keulakuvan kautta nicille susannana.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
Säpä
OCF Member
OCF Member

madi kirjoitti:Ite ehdotan kuukauden eka maanantai klo 18.00 kaakkuri
Mää kannatan kans arkipäivää jos vaihtaan aletaan. Sunnuntai ei mulle passaa ollenkaan.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
susannana
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja susannana »

Sen verta jos sanon että minulla ei itseasiassa oo mitään pakonomasta tarvetta alkaa tuota paikkaa tai aikaa muuttamaan, mitä nyt oon 2-3x käynyt koko miitissä. Joten ei varmasti mun mielipide paina ees tähän asiaan :D

Anteeksi nyt vain etten tullut esittelemään itseäni, kaikki ihmiset ei vain ole niin "rohkeita", (sanavalinta hieman väärä), että tulis tuntemattomalle ihmiselle poriseen tosta vaan.
Säpä
OCF Member
OCF Member

^Tuttu tunne ku ujo oon itekki.

Nii oliko sit ketään ees paikalla niistä jotka tätä haluaa vaihtaa?
JS34
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JS34 »

Ei tää asia varmasti selviä sillä, että ootetaan että toinen suunsa aukasee tuolla Nesteellä?
Miksi tämän ajankohdan ja paikan muutoksen takia pitää niin jäykkää porukkaa olla.
Melekeen joka kuukausi oon käyny Nesteellä, eikä siellä oo tungokseen asti ollu porukkaa, ei jäseniä tai niitäkään jotka ei oo jäseniä.
Niillä kerroilla kun siellä on porukka ollu, niin meitä oo ollu ku 1-3 henkiä itteni lisäksi, hyvin harvoin yli 5 henkeä.
Itelle ei oo paikka ja aika ongelma, on tullu miitit käytyä jos on omassa aikataulussa aikaa ollu, on ne miitit sitten milloin missäkin ollu.
Mut siitä ei tuu mittään että yhen ihmisen takia aletaan vaihtamaan paikkaa ja aikaa.
Vaikka sitäkin on joskus tehty, että yhen ihmisen työvuorojen takia on käyty Välikylän Nesteelläkin.
Tästä ei kannate herneitä kenenkään nokkaan ottaa, kerroin vaan asiat nii kun ne on ja on ollu.

Me vanhempi kaarti ollaan näissä jo monet kerrat kulettu ja niin kuin näyttää, että tämä touhu on pikkuhiljaa hiipunu kokoon.
Eikö ois hyvä antaa tämän nuoremman kaartin astua tähän touhuun.
Me vanhempi kaarti voijjaan käyä niissä mukana vielä, ollaan jäseniä tai ei ja jos me vielä jaksetaan.
Jos sitä porukkaa alkas lisää tulla näihin miitteihin ja kerho sais uusia jäseniäkin tätä kautta.
Luulen että tätäki topiccia seuraa sellaiset henkilöt/harrastajat, jotka ei ole vielä saanut rohkeutta tulla paikanpäälle.
Eli ei muuta kun rohkiasti vaan uutta porukkaa rinkiin, siitä on meillä vanhemmallakin kaartilla tämä touhu liikkeelle lähtenyt.
Kuva
FinBastard
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FinBastard »

Itse olen sen kannalla, että pikkaisen aikasemmin saisi olla, mutta nyt olin vasta eka kertaa. Tulen jatkossa käymään jos pääsen, oli päivä tai kellonaika sitten mikä tahansa. Aina löytyy autosta sen verran kysyttävää, että siellä on jotain viisaampia :) Oli onni etten kysynyt, miten saa Zafiran kellon oikeaan aikaan, kun jo viikon verran ollut miten sattuu. Siinä kojelaudassa olikin sellainen settings nappula :D

Ja Susannanan kantsii tulla muulloinkin vaikka ujostuttaa, sulla oli hyvä perse :peukku:
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Pikkuisen koomista lyödä pöytään joku persekommentti juuri ujoudestaan kertoneelle ihmiselle. :-?
-Antsa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -Antsa »

Täytyy sanoa että tämä "uusi" ei päässy lauantaina käymään siellä ku olin 50km tekemässä muita hommia. Muuten kyllä olisin tullu. Yritetään nyt joku sopu saaha aikaan että missä miittaillaan.
- Opel Vectra C2 STW OPC-line 150hp 1.9CDTI -08
Miksuli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Miksuli »

Säpä kirjoitti:Hankalaa juu ku ei ees uudet tuu puhuun asiasta jotka sitä vaihtaa haluaa vaikka paikanpäällä olin + muitakin vanhoja miittiläisiä. Yks uusista sentää tuli esittäytyyn. Lopuista ei mitään tietoo paitsi tää nais osallistujan vois yhdistää ton astran keulakuvan kautta nicille susannana.
Minä ja rautsi_91 oltiin siellä kans. Meistä heti tuntu ku mentiin pöytiin istumaan että teillä vanhoilla kävijöillä oli ihan omat jutut siinä teidän pöydässä, ne 4-hengen pöydät on vähä paha homma niin ei välttämättä pääse juttuun muiden kanssa. Itelläki vaivaa se että selvinpäin ei tuu mentyä poriseen tuntemattomien kans ja itellä ehkä vähän jännitti että miten minuun nyt suhtaudutaan paikan päällä ku eräs jäsen vetäs herneet nokkaan tuosta mun yhestä kommentista.
O.P.A
OCF Member 2019
Viesti:

Viesti Kirjoittaja O.P.A »

JS34 kirjoitti:Ei tää asia varmasti selviä sillä, että ootetaan että toinen suunsa aukasee tuolla Nesteellä?
Miksi tämän ajankohdan ja paikan muutoksen takia pitää niin jäykkää porukkaa olla.
Melekeen joka kuukausi oon käyny Nesteellä, eikä siellä oo tungokseen asti ollu porukkaa, ei jäseniä tai niitäkään jotka ei oo jäseniä.
Niillä kerroilla kun siellä on porukka ollu, niin meitä oo ollu ku 1-3 henkiä itteni lisäksi, hyvin harvoin yli 5 henkeä.
Itelle ei oo paikka ja aika ongelma, on tullu miitit käytyä jos on omassa aikataulussa aikaa ollu, on ne miitit sitten milloin missäkin ollu.
Mut siitä ei tuu mittään että yhen ihmisen takia aletaan vaihtamaan paikkaa ja aikaa.
Vaikka sitäkin on joskus tehty, että yhen ihmisen työvuorojen takia on käyty Välikylän Nesteelläkin.
Tästä ei kannate herneitä kenenkään nokkaan ottaa, kerroin vaan asiat nii kun ne on ja on ollu.

Me vanhempi kaarti ollaan näissä jo monet kerrat kulettu ja niin kuin näyttää, että tämä touhu on pikkuhiljaa hiipunu kokoon.
Eikö ois hyvä antaa tämän nuoremman kaartin astua tähän touhuun.
Me vanhempi kaarti voijjaan käyä niissä mukana vielä, ollaan jäseniä tai ei ja jos me vielä jaksetaan.
Jos sitä porukkaa alkas lisää tulla näihin miitteihin ja kerho sais uusia jäseniäkin tätä kautta.
Luulen että tätäki topiccia seuraa sellaiset henkilöt/harrastajat, jotka ei ole vielä saanut rohkeutta tulla paikanpäälle.
Eli ei muuta kun rohkiasti vaan uutta porukkaa rinkiin, siitä on meillä vanhemmallakin kaartilla tämä touhu liikkeelle lähtenyt.

tässä tuli meleko palijon asiaa.. Itseä ei paikan vaihtoa henk. koht. haittaa ollenkaan.. onhan sitä vaihdettu aijemminkin.. edellisiä paikkoja. Neste laanila,Neste hiironen, shell haapalehto, Neste välikylä, koitelinkosken parkkipaikka, ja taispa olla oulun eka opel miitti ouluhallin parkkiksella kun ocf perustettiin joskus 00 luvun alussa. Mutta tuo arkipäivälle siirto vähän "oudoksuttaa" ainakin itsestä tuntuu että nykyään on v-loppuisinkin niin paljon tekemistä ja menoja ettei taho keretä mihinkään.. Saati arkena. Tässä on nyt ymmärrelty asioita väärin ja niin kuin kukin on itse halunnut ymmärtää.. Mutta lyhyestä virsi kaunis. minusta on hienoa jos tämä "new generation" on innostunut jatkamaan tätä perinnettä ja potkimaan renkaita. Ja paikan vaihto tuo varmasti vaihtelua ym. ehdotan että paikaa vaihdetaan kaakkurin teboilille mutta ajasta en sano mitään.. Ja lopuksi jos teette päätöksiä ilmoittakaa niistä kerhon yhteyshenkilöille jotka voivat sitten päivittää tiedot leehteen jne. itse en nykyisin näihin henkilöihin enää kuulu. -(z)- terveisin Jukka. Ja tapaamisiin.. Kun lumet sulaa niin lupaan näyttäytyä miitissä tuolla vanhan koulukunnan kalustolla.. :thumbsup:
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Vastaa Viestiin