Pesty lienee joka päivä, kun takaluukun merkkien kromit haalistuneet jo melkein näkymättömiin. Ylävesiletku tekee muuten ihmeellisen spiralin, vai heittääkö mulla silmät?
Sen verran täytyy puuttua noihin takakontin merkkeihin, ettei ne ole koskaan kyllä kromiset ollu.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Pesty lienee joka päivä, kun takaluukun merkkien kromit haalistuneet jo melkein näkymättömiin. Ylävesiletku tekee muuten ihmeellisen spiralin, vai heittääkö mulla silmät?
Sen verran täytyy puuttua noihin takakontin merkkeihin, ettei ne ole koskaan kyllä kromiset ollu.
Ei oo joo, ja tuollainen tuo ylävesiletku on, ei siinä mitään outoa ole.
Eikös tuo ole lähinnä semmosta vannehopean tyylistä maalia tuossa päällä, ainaki mitä livenä nähny noita. Kaikistahan nuo on kulunu varsinki jos sienellä hiottu muutaman kerran vuojessa. Mutta kromiset nuo merkit ei ole, ainakaan kauttaaltaan kuten kuvassa näkyy, mutta maaliksi mie tuota veikkaisin.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
juzze kirjoitti:Eikös tuo ole lähinnä semmosta vannehopean tyylistä maalia tuossa päällä, ainaki mitä livenä nähny noita. Kaikistahan nuo on kulunu varsinki jos sienellä hiottu muutaman kerran vuojessa. Mutta kromiset nuo merkit ei ole, ainakaan kauttaaltaan kuten kuvassa näkyy, mutta maaliksi mie tuota veikkaisin.
Ei niitä kukaan ole kauttaaltaan kromisiksi väittänytkään ja toisaalta veikkauksilla ei ole mitään merkitystä jos ei kerran tiedä. Merkit ovat tosiaan alunperin olleen kromattuja mustilla kehyksillä. Tai ei se kyllä oikeaa kromia ole ollut, mutta uutena kyllä ihan sen näköistä. Alla kuva siitä miltä nuo tekstit ovat uutena näyttäneet:
,Juuri niin. Myyjä ei tiedä paljon omasta autosta jos uskoo että on alkuperäinen.
On niitä jälkikãteen tehty/muutettu. En tiedä monta suomessa, tunnen vain yhden mutta totta kai on enemmän. Briteissa melko yleinen muutos.
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014