Re: Vectra b 2.5 V6 -98 *Vähän kaikkea*
Re: Vectra b 2.5 V6 -98 *Kuvia lisätty*
Tuo ta technixin alustasarja on ainaki omasta mielestä sopivan jämäkkä, että ei oo mikään kivireki ku rautsin nykysessä vecussaki on kyseinen alusta paikallaan.
Odotaha mika ku pääset kesällä ajamaa sillä kun se tosta vielä madaltuupiMiksuli kirjoitti:Tuo ta technixin alustasarja on ainaki omasta mielestä sopivan jämäkkä, että ei oo mikään kivireki ku rautsin nykysessä vecussaki on kyseinen alusta paikallaan.
Opel Calibra c20let 4x4 -94 / Opel Omega B z22xe -03
Mulla tulee 18" vanteet oisko 35 tai 40 profiililla ja sitte tuo technix.ja kuhan tää takatalvi loppus joskus nii pääsis autoa paikkaileen ja fiksaileen ruosteista.tuulilasin vaihtoaki pitäs alkaa suunnitteleen.missä ois Oulussa halvin vaihdattaa?
Kysäseppä holstinmäen lasi tms. oli puljun nimi missä käytin kadetin tuulilasin vaihossa viime kesänä ku oli halvin.Jomppara kirjoitti:Mulla tulee 18" vanteet oisko 35 tai 40 profiililla ja sitte tuo technix.ja kuhan tää takatalvi loppus joskus nii pääsis autoa paikkaileen ja fiksaileen ruosteista.tuulilasin vaihtoaki pitäs alkaa suunnitteleen.missä ois Oulussa halvin vaihdattaa?
Siellä minäki käytin omegaa ja makso 250e sillä alkuperäsellä lasilla.eli varmaan sama hinta tähänki. 
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Purku pojat Joensuussa 185€
Jos ikinä tuut tännepäin
Jos ikinä tuut tännepäin
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Miks siellä on heti 70e halvempi ku täällä?

Re: Vectra b 2.5 V6 -98 *radio ongelmia*
Onko b vecuissa jossaki radiolle joku singnaalivahvistin vai onko tuolla jossaki antenni piilossa?Ku mulla ei tahdo kuulua tuo radio oikee mutta se voi kyllä olla siinä antenninpiuhassa joka tulee soittimen taa kun se on vähä huonosti kiinni..Huomenna hakemaa jakopäänosia ja taakse yks pusla ja jos se alustasarjaki tulis ens viikolla nii ois ennen aikanen joulu.
Tuo jakopäänremppa vaan ei tahdo olla mun homma.. 
Ainakin c vecussa antennivahvistin on siellä katolla piiskan juuressa, johon tulee myös omalla piuhalla sähköt. Tarkista ensin että vahvistimelle tulee 12 volttia. Itellä pätki orkkis radio ja vaihdoin vahvistimen mutta ei auttanut joten vaihdoin toisen soittimen ja johan rupes toimimaan.
Vectra C Wagon 2.8T OPC+BSR
Vectra C Wagon 2.0T
Vectra B Voyage 2.6 (EX)
Vectra B Voyage 2.0 DL (EX)
Vectra C Wagon 2.0T
Vectra B Voyage 2.6 (EX)
Vectra B Voyage 2.0 DL (EX)
eli soitin on vasta vaihdettu ja katolla ei ole mitään antennia joten antakaapa uusia vinkkejä.
mulla on jäänyt b veccusta sellainen mielikuva että mulla oli sama ongelma joka ratkesi antennivahvistimelle herätevirran viemisellö.... oli muistaakseni vas takalokarin sisällä....Jomppara kirjoitti:eli soitin on vasta vaihdettu ja katolla ei ole mitään antennia joten antakaapa uusia vinkkejä.
no eikös se antenni normaalisti ole vas takalokarissa kiinni nii tuo vois olla hyvin mahdollinen paikka.ku soitin on n.2kk vanha pioneerin 2dinin soitin ja kuuluu jotenkuten, vika toki saattaa olla siinä antenninpiuhassa ku liitin on vielä vähä huonosti kiinni mutta silti veikkaan sitä vahvistinta ku esim sillan alta kun ajaa nii ei tahdo kuulua..
Re: Vectra b 2.5 V6 -98 *Radio ongelmia*
Lähtisin kuitenkin helpoimmasta eli laittais liittimen kunnolla kiinni.
Re: Vectra b 2.5 V6 -98 *Radio ongelmia*
josko tämä auttaa, sedan-mallin b-vecussa takalasinlämmittimen vastukset hoitavat myös radion antennin virkaa, ja antennivahvistin on hattuhyllyn pahvin alla. (itselläni on ongelma kun ei radio kuulu kun takalasinlämmitin on päällä), josko se vahvistin on hajonnut? 
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
I know i dont know the right way..