Löytyy myös foorumilta tämän auton omistaja.henkka.k kirjoitti:Punainen aika matala C-Vectra näkyy aika usein Muhoksella liikenteessä. Takalasissa ocf tarra. Rekkari näkyy olevan CFU-xxx
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
V***n rikkaatAkus kirjoitti:Astra J Opc arden blue kurvasi juuri tuusulanväylältä valimotielle.
Astra Z20LEH x2
Marketeilla Oulussa keltanen calibra ja tummanvihreä vectra jossa clubin tarra takalasissa, jonkun näköstä spoikkaa oli takana.
Hephenkka.k kirjoitti:Punainen aika matala C-Vectra näkyy aika usein Muhoksella liikenteessä. Takalasissa ocf tarra. Rekkari näkyy olevan CFU-xxx
Opel Vectra c 1.8 GTS -03
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
Jep. Just silläKimmo_89 kirjoitti:Hephenkka.k kirjoitti:Punainen aika matala C-Vectra näkyy aika usein Muhoksella liikenteessä. Takalasissa ocf tarra. Rekkari näkyy olevan CFU-xxxAjoitko itse oulusta muhokselle päin mun perässä kaksi värisellä V40 volvolla?
Ja joskus sillä toisellakin kaksvärisellä v40 volvolla.
*Ascona -84*
*Ascona -77*
*Ascona -77*
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Venäjän kilvissä oleva astra (H) oli ottanut yhteen fordin kanssa, hienosti oli astran keula läjässä. Prisman risteyksessä tämä episodi tapahtui.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Musta g Astra (3- tai 5-ovinen, ei ehtinyt rekisteröimään) ajeli vastaan Valintatalon risteyksessä äsken. Itse käännyin juuri kylälle.
musta b2 sedani omega leveähköillä lensoilla äsken.. Oli kyl makia
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
-
jomppa1993
- 'Senator'

Eile motarilla riihimäen kohilka vähä 4 jälkeen paineli ohi sedän insignia reipasta vauhtia. Ja tänään justiinsa hetkisitte atomin parkkiksella tumma sport tourer insignia ocf tarra takalasissa
-BMW 530Da E60
On tullut molemmat volvot bongattua muhoksella. Eikös sulla ollu ennen se kameleontti volvo?henkka.k kirjoitti:Jep. Just silläKimmo_89 kirjoitti:Hephenkka.k kirjoitti:Punainen aika matala C-Vectra näkyy aika usein Muhoksella liikenteessä. Takalasissa ocf tarra. Rekkari näkyy olevan CFU-xxxAjoitko itse oulusta muhokselle päin mun perässä kaksi värisellä V40 volvolla?
![]()
Opel Vectra c 1.8 GTS -03
Joo oli. Viimekesänä myytiin pois.Kimmo_89 kirjoitti:On tullut molemmat volvot bongattua muhoksella. Eikös sulla ollu ennen se kameleontti volvo?henkka.k kirjoitti:Jep. Just silläKimmo_89 kirjoitti:Hephenkka.k kirjoitti:Punainen aika matala C-Vectra näkyy aika usein Muhoksella liikenteessä. Takalasissa ocf tarra. Rekkari näkyy olevan CFU-xxxAjoitko itse oulusta muhokselle päin mun perässä kaksi värisellä V40 volvolla?
![]()
*Ascona -84*
*Ascona -77*
*Ascona -77*
itse olin liikenteessä arden blue värisellä b2 omegalla ja vastaan tuli cadillac cateran keulalla varustettu b1 omega vähän ennnen tamperetta.. 
-Opel Vectra 2.8 V6 turbo wagon -06 BSR (käyttis)
-Opel vectra 2.8 v6 turbo-07 by motest 270hv 470nm ex
-opel calibra 4x4 turbo-94 ex
-Opel omega mv6 steinmetz-96 ex
-Opel vectra 2.8 v6 turbo-07 by motest 270hv 470nm ex
-opel calibra 4x4 turbo-94 ex
-Opel omega mv6 steinmetz-96 ex
oulussa tossa huippufiksin lähettyvillä parkissa joku harmaa farmari vektra jonka keulassa oli 4 pientä lisävaloo vauxhalli maskin alapuolella ja kontissa vauxhall tekstit
tojjota korolla
Kurvailit sit vastaan lauantaina jkl-tampere välillä??... komia pirssijon19 kirjoitti:itse olin liikenteessä arden blue värisellä b2 omegalla ja vastaan tuli cadillac cateran keulalla varustettu b1 omega vähän ennnen tamperetta..
Opel Astra H OPC -06
EX: Opel Astra G 2.2i Sport -01, Astra 2.0 Turbo Bertone Coupe -02
EX: Opel Astra G 2.2i Sport -01, Astra 2.0 Turbo Bertone Coupe -02
-
opel is best
- 'Senator'

En tiiä sopiiko täysin topicciin, mutta tänään pisti kyllä pahasti silmään, kun näin B2 Vectran jossa takaumpioissa vilkkui punainen vilkkuvalo. Viimeksi katsastusmies valitti omassa Vectrassani haalistuneista, valkoista valoa näyttävistä takaumpioiden vilkkuvalo polttimoista. Näköjään joku haluaa saada varman hylsyn katsastuksessa. Tai huomautuksen ainakin. Mitenköhän tuo on edes teknisesti mahdollista... lienee ollut pakko värjätä umpio vilkkujen kohtaa punaiseksi, tai käyttää jotain värisukkaa polttimoiden päällä. Sillä itselle ei ainakaan ole vastaan tullut vielä punaiseksi värjättyjä polttimoita. Oransseja kylläkin. Tosin saattaa niitäkin olla, mutta ei varmasti ihan joka marketin polttimohyllyssä.