Vectra c keskuslukon ohjelmoinnit
Vectra c keskuslukon ohjelmoinnit
joskus foorumilla oli juttua tästä mutta en enää löytänyt topiccia.
eli "speedlock" menee niin että painat ovesta sen lukitus napin pohjaan ja sitten kaukosäätimestä lukitusnapin pohjaan,odotellaan merkki ääntä noin 5 sek.
mutta kuinka sai ohjelmoitua nuo ovet niin että kaikki ovet aukee kerta painalluksella???
eli "speedlock" menee niin että painat ovesta sen lukitus napin pohjaan ja sitten kaukosäätimestä lukitusnapin pohjaan,odotellaan merkki ääntä noin 5 sek.
mutta kuinka sai ohjelmoitua nuo ovet niin että kaikki ovet aukee kerta painalluksella???
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
-
opelisti77
- OCF Member 2018

Re: Vectra c keskuslukon ohjelmoinnit
Joo muakin kiinnostais tietää.
Juu kiinnostais täälläkin, ärsyttävä ominaisuus.
Opel Kadett D 1.2N Vm.82, Opel Vectra B 2.0 CD Vm.97, Opel Omega MV6 aut. Vm.98, Opel Signum 2.0t Vm.04, Opel Corsa D 1.3cdti(90hv) Vm.08, Opel Vectra 3.2 V6 Stw Vm.04, Opel Astra H 1.9cdti Vm.07, Opel Astra G 2.2 Vm.01, Opel Astra J 1.6T Vm.11
Samanlailla kuin speedlock mut painaa oven avausta kaukosäätimestä kohta 15. http://www.fueltopia.co.uk/profiles/blo ... c-tips-amp ! Ja löysin linkin että tuohan ei toimi kuin 2004.5 ja uudemmis kuten myös speedlock ei ainakaan itsellä toiminut kumpikaan omas 03
.
Toimii 
Mitenkäs tuo ymmärretään, ei ole vahvinta alaa tuo englanti? Ei taida tosin toimia tuossa omassa signumissa...
Opel Kadett D 1.2N Vm.82, Opel Vectra B 2.0 CD Vm.97, Opel Omega MV6 aut. Vm.98, Opel Signum 2.0t Vm.04, Opel Corsa D 1.3cdti(90hv) Vm.08, Opel Vectra 3.2 V6 Stw Vm.04, Opel Astra H 1.9cdti Vm.07, Opel Astra G 2.2 Vm.01, Opel Astra J 1.6T Vm.11
-
opelisti77
- OCF Member 2018

Mulla ei ainakaan toiminut 
eli ensin lukitus nappi pohjaan ovesta ja sitten avaimesta avaus nappi ja pidät molempia pohjassa noin 5 sekuntia niin pitäis kuulua piippaus jos onnistuu.Tomba-80 kirjoitti:Mitenkäs tuo ymmärretään, ei ole vahvinta alaa tuo englanti? Ei taida tosin toimia tuossa omassa signumissa...
Itse kun pidän tuota avausnappia pidempää pohjassa niin aukeaa ikkunat. Mikäs järki tuossa hommassa on? Yritin siis tehdä tätä ohjelmointia, että kaikki ovet aukeaisi kerrasta. En onnistunut.
Näin käy jos auto on valmistettu ennen tuota mallivuotta 2004.5... Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.Meltemi kirjoitti:Itse kun pidän tuota avausnappia pidempää pohjassa niin aukeaa ikkunat. Mikäs järki tuossa hommassa on? Yritin siis tehdä tätä ohjelmointia, että kaikki ovet aukeaisi kerrasta. En onnistunut.
auto on 2005 vuosimalliaTomba-80 kirjoitti:Näin käy jos auto on valmistettu ennen tuota mallivuotta 2004.5... Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.Meltemi kirjoitti:Itse kun pidän tuota avausnappia pidempää pohjassa niin aukeaa ikkunat. Mikäs järki tuossa hommassa on? Yritin siis tehdä tätä ohjelmointia, että kaikki ovet aukeaisi kerrasta. En onnistunut.
itellä on otettu käyttöön 2004.2 ja toimii molemmat.Tomba-80 kirjoitti:Näin käy jos auto on valmistettu ennen tuota mallivuotta 2004.5... Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.Meltemi kirjoitti:Itse kun pidän tuota avausnappia pidempää pohjassa niin aukeaa ikkunat. Mikäs järki tuossa hommassa on? Yritin siis tehdä tätä ohjelmointia, että kaikki ovet aukeaisi kerrasta. En onnistunut.
Meltemi kirjoitti:auto on 2005 vuosimalliaTomba-80 kirjoitti:Näin käy jos auto on valmistettu ennen tuota mallivuotta 2004.5... Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.Meltemi kirjoitti:Itse kun pidän tuota avausnappia pidempää pohjassa niin aukeaa ikkunat. Mikäs järki tuossa hommassa on? Yritin siis tehdä tätä ohjelmointia, että kaikki ovet aukeaisi kerrasta. En onnistunut.
älä niistä ikkunoista välitä ne lähtee aukeemaan kyllä mutta ovesta lukitus nappi ja kakesta nappi pohjaan ja odottelet piippausta
Nyt onnistui, piti tosiaan odotella vähän pidempään että ikkunat avautui loppuun asti!Jartsa kirjoitti:Meltemi kirjoitti:auto on 2005 vuosimalliaTomba-80 kirjoitti:Näin käy jos auto on valmistettu ennen tuota mallivuotta 2004.5... Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.Meltemi kirjoitti:Itse kun pidän tuota avausnappia pidempää pohjassa niin aukeaa ikkunat. Mikäs järki tuossa hommassa on? Yritin siis tehdä tätä ohjelmointia, että kaikki ovet aukeaisi kerrasta. En onnistunut.
älä niistä ikkunoista välitä ne lähtee aukeemaan kyllä mutta ovesta lukitus nappi ja kakesta nappi pohjaan ja odottelet piippausta
Siis mikäs toi "speedlock" sitten on? Jos oikein ymmärsin niin onko se justiinsa tuo kohdassa 5) mainittu anti-hijack toiminto (eli yhtä tyhjänkanssa..).
Oma auto muistaakseen joskus loppuvuodesta 2004 ja toimi ovet ja rontti aukenee/lukkiutuu yhdellä painalluksella, onneksi.
Oma auto muistaakseen joskus loppuvuodesta 2004 ja toimi ovet ja rontti aukenee/lukkiutuu yhdellä painalluksella, onneksi.
ex: Vectra C GTS 2.0t -04, Astra G 1.6 16V -99