Oliko päätös oikea vai ei: jaettu Offtopic
Re: Offtopic
Isot pojat ja ovat kuin hiekkalaatikko ikäiset apinat.. 
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Erittäin hyvin sanottuJumitzu kirjoitti:Isot pojat ja ovat kuin hiekkalaatikko ikäiset apinat..
Kaakana vois alkaa massipäällikkönä ja mun henk.koht. idolina alkaa mulleki sponsoriksi, kaakana tarroja ympäri autoa
Mielellään pikkasen enempi ku kakskymppiä mut alku se on seki 
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
Maksaja: JARI
Tilille: FI92 5612 1120 2663 97
BIC: OKOYFIHHXXX
Saaja: opel club finland
Määrä: 21,00- EUR
Maksupäivä: 28.03.2013
Viesti: Sinkkutopicci maksulliseksi!!!!
Kirjauspäivä: 28.03.2013
Arvopäivä: 28.03.2013
Arkistotunnus:
Arkistotunnus:
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Ei saatana pojat! 
Kerhon kassassa ennätys tulos tällä menolla, mutta jäsenmäärä tuntuvassa laskussa
Todellista jäsenmäärää en tiedä... kunhan heitin...
Kerhon kassassa ennätys tulos tällä menolla, mutta jäsenmäärä tuntuvassa laskussa
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Hahatuikki kirjoitti:Ei saatana pojat!
Kerhon kassassa ennätys tulos tällä menolla, mutta jäsenmäärä tuntuvassa laskussa![]()
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
Kertokoot itse jos kokee tarvetta, ei ole nimiä mainittu.Timonen kirjoitti:Kuka on vaatinut?|vectraman| kirjoitti:Kaikki nuo on laitonta ja sen takia materiaali pitääkin hävittää mikäli alkuperäinen tekijä näin vaatii. Muuten ei tarvitse. Nyt on vaadittu omatekemän ohjeen poistamista vinkit&vihjeet osiosta eikä kerho tee sitä joten se on laitonta ja naurettavaa. Eli kyllä se oli joku muu kuin minä joka ei ymmärtänyt lukemaansa aiemmin
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
- Dominator
- 'Diplomat'

Ette nyt jumalauta ala vaatiin minun itkutopikkia maksulliseksi!!!Jari79 kirjoitti:Maksaja: JARI
Arkistotunnus:
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
Pitäskö riipasta kännit, vaikkas väsyttäs perkeleesti
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Jossain topicissa oli keskustelua aiheesta ja Rookeri oli sitä mieltä että "ei niitä sieltä enää poistella".Timonen kirjoitti:Tuolla Nettisivupalautteen puolella vai?Zafira kirjoitti:Minä.Timonen kirjoitti:Kuka on vaatinut?|vectraman| kirjoitti:Kaikki nuo on laitonta ja sen takia materiaali pitääkin hävittää mikäli alkuperäinen tekijä näin vaatii. Muuten ei tarvitse. Nyt on vaadittu omatekemän ohjeen poistamista vinkit&vihjeet osiosta eikä kerho tee sitä joten se on laitonta ja naurettavaa. Eli kyllä se oli joku muu kuin minä joka ei ymmärtänyt lukemaansa aiemmin
Ku on tuo menny multa täysin ohi...
Voisko Timonen olla niin ystävällinen, että painaisi sitä delete-nappulaa sieltä?
Woodyn pyramidihuijaus alias parempi ooppelikerhoWoody kirjoitti:
KUINKA MONI lähtee mukaan niin perustetaan se ainut ja oikea opel clubi?Mie pyöritän jo muutenkin oman seurani rahastoja niin voin hoitaa maksupolitiikat
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
28.03.2013 opel club finland FI92 5612 1120 2663 97 30,00+ Maksettu
Tila: Maksettu
Eräpäivä: 28.03.2013
Viesti: lällärit lakoon! Eiku prkl, oisinko
han voinu tällä rahalla liityä jäse
neksi.. no menkööt!PS. toivottavast
i jari79 postaama tilinro on oikea.
Toistuvuus: Maksetaan kerran
Kuitti: Ei kuittia
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
Tuo vinkit ja vihjeet-topicin muuttaminen vain jäsenille olevaksi on niitä asioita, joissa ilmeisesti se kokouksessa käyminen on ollut jopa merkittävämpää kuin olla foorumin ylläpitäjä ja julkaisuvastaava. Minä en ole koskaan kannattanut tuota sulkemista, minulta ei siitä tosin myöskään mitään kysytty, vaan kokouksen jälkeen muut hallituksen jäsenet olivat alueet sulkeneet vastuuhenkilöltä kysymättä tai kertomatta. Näin siellä oli päätetty. Samalla päättivät kokouksessa, että silloinen julkaisuvastaava täytyy vaihtaa, kun eihän sellainen käy päinsä, että täällä joku vastuullinen ottaisi kantaakin näihin asioihin tai osallistuisi jopa keskusteluun. Nykyiset vastuuhenkilöt eivät paljon näihin foorumikeskusteluihin osallistu, enemmän tulee lakonisia ja hyvin lyhyitä kommentteja joista pitäsi rivien välistä jotain päätellä.
Mutta tää on nyt tämmöistä nykyään. Minulla ei ole enää mitään mandaattia tehdä päätöksiä foorumin asioista, ja silloinkin kun oli niin sen yli käveltiin tässä asiassa.
Ja tämänkin joku nyt sitten taas tietenkin tulkitsee "katkeraksi valittamiseksi", ei se sitä ole, kunhan vain olen todennut kanssa tätä kerhon nykyistä linjaa. Moderaattorit ovat vain teknisiä toimihenkilöitä foorumilla, me emme linjauksia tee tai keksi. Hallitus keksii sellaiset. Toivon vain itse, ettei tässä mennä enempää takapakkia. Itse toimin kyllä tämän OCF:n phpbb-foorumin ylläpitäjänä 2001-2012, mutta en enää. Nämä sulkupäätökset ovat muiden tekemiä.
Mutta jos kirjoittaa jonkun jutun vaikka johonkin lehteen, niin ei se lehtijuttukaan netissä jatkuvasti ilmaiseksi näy, vaikka jonkun aikaa näkyisikin. Ja paperiversio ainakin menee vain tilaajille. Näin siis vaikka kyseessä olisi juttu josta lehti ei ole maksanut mitään, ja monet harrastelehdet eivät maksakaan.
Mutta tää on nyt tämmöistä nykyään. Minulla ei ole enää mitään mandaattia tehdä päätöksiä foorumin asioista, ja silloinkin kun oli niin sen yli käveltiin tässä asiassa.
Ja tämänkin joku nyt sitten taas tietenkin tulkitsee "katkeraksi valittamiseksi", ei se sitä ole, kunhan vain olen todennut kanssa tätä kerhon nykyistä linjaa. Moderaattorit ovat vain teknisiä toimihenkilöitä foorumilla, me emme linjauksia tee tai keksi. Hallitus keksii sellaiset. Toivon vain itse, ettei tässä mennä enempää takapakkia. Itse toimin kyllä tämän OCF:n phpbb-foorumin ylläpitäjänä 2001-2012, mutta en enää. Nämä sulkupäätökset ovat muiden tekemiä.
Mutta jos kirjoittaa jonkun jutun vaikka johonkin lehteen, niin ei se lehtijuttukaan netissä jatkuvasti ilmaiseksi näy, vaikka jonkun aikaa näkyisikin. Ja paperiversio ainakin menee vain tilaajille. Näin siis vaikka kyseessä olisi juttu josta lehti ei ole maksanut mitään, ja monet harrastelehdet eivät maksakaan.
MasaKoo kirjoitti:28.03.2013 opel club finland FI92 5612 1120 2663 97 30,00+ Maksettu
mää laitoin omani tohon kohtaan
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Jaaha... jätkät on alkanu nokittamaan ihan kunnolla
Katotaan mihin ilta johtaa *käy tekemässä uuden GT:n*
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.