Tuolla näköjään hinnat tippunu siitä kun viimeks selailin noita sivuja. Vois jo vaikka ostaa jotain tuolta. Liekkö miten nopee toimitus kun tilaa tuolta ja osaisko joku kertoa montako eestin rahaa on yks €? Sais laskettuu joitain hintoja tuolta sit.
bmw tunining clubin sivuilla joku möi bmw e30 käypäsiä infinity helmoja 70egee pari. ite tilasin a vectraan semmoset no on 2cm lyhemmät kuin vectran helmat, mut sen saa kyl pidennettyyn.
nykyinen oopeli omega b caravan 2.5td
entiset ooppelit kadett c coupe -76, kadett e -84, kadett e -88,
manta b -78, ascona b -76, vectra a -90, kadett d -83
On 2003-12-18 08:44, KingFear wrote:
Tuolla näköjään hinnat tippunu siitä kun viimeks selailin noita sivuja. Vois jo vaikka ostaa jotain tuolta. Liekkö miten nopee toimitus kun tilaa tuolta ja osaisko joku kertoa montako eestin rahaa on yks €? Sais laskettuu joitain hintoja tuolta sit.
Viron kruunu on sidottu euroon. 1 € = 15,6466 EEK. Oon ite aina laskenu 15
Mä lähetin dc icelle kysynyksen paljonko ne helmat on pitkät jos vaikka passais kätevästi kadettiinkin. Ja kyselin samalla toimitus kuluja ja toimitus aikoja.
Ei lähetä suomeen koska suomessa jo niiden tuotteita myyvä firma tuningstore, Yritin itsekkin tilata pariin otteeseen sähköpostin kautta pari kuukautta sitten tuloksetta. Mulkut ei vastaa viesteihin millään tapaa.
On 2003-12-19 11:22, KingFear wrote:
Mä lähetin dc icelle kysynyksen paljonko ne helmat on pitkät jos vaikka passais kätevästi kadettiinkin. Ja kyselin samalla toimitus kuluja ja toimitus aikoja.
Jos ne sattus vastaamaan sulle ja lähettäis sielt suomeen niin pistätkö sit vähän tietoo tänne.
Astra G-98 on ihan oikeassa. ne ei lähetä tuolta virosta suomeen noita osia, koska niiden tuotteita suomessa myy http://www.tuningstore.com .tuningstoren hinnat on korkeemmat, koska dc-icen sivuilla hinnat ovat verottomia, elikkä hintaan +22% +toimituskulut. osat mitä aiotte tilata virosta tulee halvemmks ostaa tuningstoresta.
<font size=-1>[ This Message was edited by: mahon on 2003-12-24 12:34 ]</font>