minulla on Opel Astra -98 G, jossa on jo pidemmän aikaa kuljettajan puoleinen vilkku vilkkunut liian nopeasti ja joskus "tiltannut" eli jäänyt päälle.
Alussa vilkun sai päältä pois kun painoi oikeanpuoleista vilkkua, mutta sitten toissa iltana vilkku jäi päälle, eikä auttanut kuin irrottaa rele (mikä olikin ilmeisesti ilmastoinnin rele, mutta vilkku lakkasi palamasta). Vasen vilkku toimi muuten ok, mutta näytti samalla vetokoukun valoa, vaikka vetokoukkua ei oltu käytetty.
Käytin autoa huollossakin, olivat laittaneet sen mittariin, mutta ei näyttänyt siihen liittyvää. Tarkastivat takaosan johtosarjan, jossa heidän mukaansa paljon nirhaumia ja vaihtoivat sen, mutta ongelma jatkui. Nyt vilkku vaan vilkuttaa nopeasti. Ehdottivat, että sulakepäärasia pitäisi vaihtaa, mutta sen vaihtamiseen menee kuulema ainakin 4 tuntia ja jos ei sittenkään vielä tiedetä korjaantuuko ongelma, niin en haluaisi maksaa turhasta..
Olen kokeillut vaihtaa vilkkureleet keskenään ja olen vaihtanut sulakkeita - tuloksetta. Nyt sitten korjauksen jälkeen myös sisävalo vilkkuu koko ajan ja kaikki digitaaliset näyttövalot vilkkuvat.
Mikähän voisi olla syynä vilkkujen ja valojen vilkkumisiin? Arvostaisin nyt asiantuntevaa apua. On aika