Eli olis sen laatuinen ongelma: Trippimittarin valo&numerot näkyy ja toimii, mutta muut mittarin taustavalot ei toimi eikä toimi lämmönsäätimien tms valot (A/C:n, sisäkierron ja takalasinlämmittimen nappien merkkivalot, infonäytön ja varoitusvalot pelaa). Mittarivalon kirkkauden säätimen valo palaa todella himmeästi.
Ostin uudet valot xenonled.comin kautta, kun olin tätä palstaa lukenut ja oppinut miten ne valot vaihdetaan. NE prkleen taustavalot ei siltikään toimi

vaikka siis ne vaihdoin. oon ottanu nyt joku kymmenisen kertaa mittaritaulun irti ja laittanu/pyörittäny niitä ledejä eri asentoihin, mutta mitään ei siltikään tapahdu (Ne vanhat valot näytti ihan ehjiltä, kun otin ne irti ja tiirailin lankoja...) Edellisen omistajan jäljiltä löysin uudet valot hanskalokerosta ja niitäkin kokeilin, mutta nekään ei toimi.. Ei oo valot toiminu koko omistukseni aikana...
Elikkäs olisko jollakin viisaalla jotain vinkkiä mistä etsisin vikaa seuraavaks (sulakkeet oon käyny läpi, tosin eipä siellä suoraan sulaketta ollukaa noille taustavaloille?!) Leima on tuossa ens kuun vika pvä, niin olis mukava saada kuntoon
Ps. onpa muuten harvinaisen sekavasti kirjoitettu, mutta toivottavasti saa selevää..