C-Vectran turvavyö jumissa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
msoderho
'Kadett'
'Kadett'

C-Vectran turvavyö jumissa

Viesti Kirjoittaja msoderho »

Joo eli 2003 GTS kyseessä ja vikana apukuskin turvavyö, joka ei suostu kelautumaan sisään. Voiko tuolle tehdä itse jotain ja mitä pitää purkaa, jotta siihen pääsee käsiksi?
msoderho
'Kadett'
'Kadett'

Re: C-Vectran turvavyö jumissa

msoderho kirjoitti:Joo eli 2003 GTS kyseessä ja vikana apukuskin turvavyö, joka ei suostu kelautumaan sisään. Voiko tuolle tehdä itse jotain ja mitä pitää purkaa, jotta siihen pääsee käsiksi?
Purin sitten tuon vyön ja vikakin löytyi, eli palautusjousen muovikiinnike oli lohjennut. Myydäänköhän noita jousihässäköitä erillisinä? Mistäköhän kannattaisi etsiä uutta vyötä edullisesti ? Maksaa Automuovissa 200€.
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

http://www.turvavyo.fi/
Tuolta mä hain uuden vyön vaihdon muutamalla kympillä, osaavaa meininkiä..
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

Mikähän on rikki kun C vectra 2003 sedan takapenkin keskimmäisen istuimen turvavyö (joka sijaitsee takapenkin sisässä) ei kelaudu ollenkaa? yks päivä vaan huomasin että vyö on kokonaan vedetty ulos eikä kelaudu yhtään...
msoderho
'Kadett'
'Kadett'

Soittelin tuonne Turvavyö firmaan, eikä heiltä löydy Vectraan mitään apuja. Onko muita ideoita, vai joudunko tosiaan maksamaan 200e uudesta vyöstä?

Tuo Rizlan vika kuulostaa ihan samalta kuin oma. Ottaessasi vyön irti se jousi on semmoisessa valkoisessa muovikotelossa (ei siinä jossa lukee ettei saa avata, vaan toisella puolella). Helppo purkaa, pari nipsua vaan auki.
Vastaa Viestiin