Sama kone niis on oli se sit B1 tai B2 varsinkin jos on 2.0 riisseli. B2 uudemman näköinen tosiaan, mut kummallakin ajelee pois tiehensä.Gearbox kirjoitti:Onko noilla -99 ja -01 malleilla muuta eroa kuin ulkonäkö? Onko jompikumpi selvästi kestävämpi tai vikaherkempi esim??
Omega matka-autona ?? LISÄKYSYMYS..
Re: Omega matka-autona ?? LISÄKYSYMYS..
Eikös -01 mallisessa ole kuitenkin 2,2l se pienempi dieseli? Ei kyl mitään hajua miten tuo eroaa 2l myllystä, enempi jerkkua ainakin. Sähkönen "kaasuvaijeri"?
Varustepuolelta tiedän että kaikissa b2 malleissa on automaattinen ilmastointi. Luulin että vakkarikin ois mut lurttinen on näköjään erimieltä.
Uudemmatkin ruostuvat siinä missä vanhatkin
Varustepuolelta tiedän että kaikissa b2 malleissa on automaattinen ilmastointi. Luulin että vakkarikin ois mut lurttinen on näköjään erimieltä.
Omega 2,2 farkku -01, R1200GS
Mulla ainaki tuos X20DtH:s on myös sähköinen "kaasu". 2.2 on hitusen pirteempi kuin 2.0, olikohan 125pollea 2.2 ja tasan 100hp 2.0dth:s.
mullakakaan ei ole vakkaria omassa -00 mallissa.Vollano kirjoitti:Eikös -01 mallisessa ole kuitenkin 2,2l se pienempi dieseli? Ei kyl mitään hajua miten tuo eroaa 2l myllystä, enempi jerkkua ainakin. Sähkönen "kaasuvaijeri"?
Kattele kontim sivuluukusta miltä ne takakyljet ja pyöränkotelon saumat näyttää.. saattaa noilla kilsoilla olla jo vähän hapanta
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Ei sitten tullut meikäläisestä Ooppelimiestä ! Kiire oli saada auto alle ja kun ei tuon uudemman Omegan omistajalta tullut vastausta mun tarjoukseen,tein kaupat toisesta autosta. No kun kaupat oli jo sovittu,Omegamies soittaa ja kertoo että voi myydä autonsa mulle tarjoamaani hintaan. Olin kuitenkin lyönyt kättä päälle toisesta kulkineesta,niin jouduin sitten passaamaan Ooppelitarjouksen... Ketuttaa kovasti,mutta tulipa kerrankin ostettua auto järjellä eikä tunteella....