Calibraan olen noi vaihtanut ja vaihto onnistui auton alla niin, että laskin tukivarret pölkkyjen varaan ja jarrulinjat ym. oli paikoillaan. Mutta Omegassa on tietenkin vetarit tukivarren läpi, joten onko tukivarsissa liikkumavaraa sen verran että puslan vaihto onnistuu samalla taktiikalla?
B2 Omegan tukivarren puslan vaihto taakse
B2 Omegan tukivarren puslan vaihto taakse
Miten onnistuu B2 Omegaan taakse tukivarren uloimman puslan vaihtaminen?
Calibraan olen noi vaihtanut ja vaihto onnistui auton alla niin, että laskin tukivarret pölkkyjen varaan ja jarrulinjat ym. oli paikoillaan. Mutta Omegassa on tietenkin vetarit tukivarren läpi, joten onko tukivarsissa liikkumavaraa sen verran että puslan vaihto onnistuu samalla taktiikalla?
-respect to the man in the ice cream van-
- putkikardaani
- 'Diplomat'

Re: B2 Omegan tukivarren puslan vaihto taakse
joutusampaa ottaa koko lavetti irti.
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Re: B2 Omegan tukivarren puslan vaihto taakse
melkein sama kun tiputtaa koko roskan irti sieltä.. ite taisin vaihtaa nosturilla silleet et eestä kaikki irti, iskarit irti, jarruletkut irti tukivarren kiinnikkeestä. sit sen mahtu ainakin vaihtamaan. ite tosin tein siinä samalla camperin säädön sisempään puslan paikkaan ni tartti vähän enemmä tilaa
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline