ChiEf kirjoitti:Mites, onko porukka lähdössä tuonne Lahden suunnalle kevätkokoukseen/Classic Motor Show:hun? Vois kattella jotain kimppakyydin tapaista jos jokainen ei omalla autollaan halua välttämättä ajella. Itse meinasin ainakin Monzalla lähtiä lauantai aamuna lähtiä polkemaan Lahtea kohti.
Mulla vois olla kiinnostusta kimppakyytiin, kunhan saan vaan varmistettua että pääsen lähtemään lahteen.
Themazgu kirjoitti:
ChiEf kirjoitti:Mites, onko porukka lähdössä tuonne Lahden suunnalle kevätkokoukseen/Classic Motor Show:hun? Vois kattella jotain kimppakyydin tapaista jos jokainen ei omalla autollaan halua välttämättä ajella. Itse meinasin ainakin Monzalla lähtiä lauantai aamuna lähtiä polkemaan Lahtea kohti.
voisin tulla kyytiin jos mahtuu.
Mahtuu. Pitäskö nostaa veccu vähän kun on kesävanteet alla
Edit: tarkea... emme oo vielä 100% varma olemmeko la yöllä siellä, vai onko vain 'päivä reissu' juttu. No, pian selvitetaan kun Heikki tulossa La käymään.
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Mulla vois olla kiinnostusta kimppakyytiin, kunhan saan vaan varmistettua että pääsen lähtemään lahteen.
Themazgu kirjoitti:
voisin tulla kyytiin jos mahtuu.
Mahtuu. Pitäskö nostaa veccu vähän kun on kesävanteet alla
Edit: tarkea... emme oo vielä 100% varma olemmeko la yöllä siellä, vai onko vain 'päivä reissu' juttu. No, pian selvitetaan kun Heikki tulossa La käymään.
Tehkää miten haluatte, minä pääsen myös juke.81 kanssa samalla kyydillä, oli tarkoitus olla yötä la-su. Se nyt on mulle se ja sama kummassa kyydissä menen, omalla autolla tuskin olen lähdössä kun ei siinä ole mitään nähtävää
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
tarkoitus ois lähteä tähdellisellä, vanhemalla pääsee harrasteparkkiin ja nuoremalla matkan teko tulee puolta halvemmaks, kokemuksen mukaan porsii jo 100km ajon jälkeen , sitten pitää liftata takaisin kotio ja ottaa se lankku alle kärrin kanssa ja siihen sitten sekin reissu pilaantu.
opel ei aina ole pop, mutta Mersullahan ne aina kotia tuodaan tien päältä.
Se vaihto eilen astra omistajaa ja samalla vaihtu automerkki... varmaan tulee astra lähiaikoina myyntii autoliikkeen toimesta silti mukana menossa ku perheestä ooppeli löytyy ja kilpureina noita löytyy vielä
Liperissä arvelin että vastaan tulee tutkassa näkymätön hävittäjä tai jokin muu musta helvetin kone. Mutta se olikin vain Hote omegalla. Komea murahdus oli
caravan69 kirjoitti:Liperissä arvelin että vastaan tulee tutkassa näkymätön hävittäjä tai jokin muu musta helvetin kone. Mutta se olikin vain Hote omegalla. Komea murahdus oli
caravan69 kirjoitti:Liperissä arvelin että vastaan tulee tutkassa näkymätön hävittäjä tai jokin muu musta helvetin kone. Mutta se olikin vain Hote omegalla. Komea murahdus oli
juu musta omega ajossa
Ajelitko eilen tai toissapäivänä sillä Joensuussa?
Omega a 3.0 24V
Kadett c coupe -76, Manta b -76, Rekord c ht coupe -68
juu musta omega ajossa
Ajelitko eilen tai toissapäivänä sillä Joensuussa?
juu tiistaina ja keskiviikkona kävin joensuussa töissä omegalla..