Minä kun en hirveästi tiedä mikä käy ja mihin, niin voi käydä juuri näin, että tulee sitten kalliimpi osa. Onko se LEH-turbo sitten samanlailla "valettu" siihen pakosarjaan kuin LET-turbo? Olisko se käynyt ihan suoraan paikalleen? Vai olisko pitänyt tehdä muutoksia pakosarjaan?Zafira kirjoitti:LEH-turbo ois ollu merkkiliikkeessäkin LET-turboa halvempi. En ny tarkkoja summia muista, mutta useampi satanen kuitenkin.seeklima kirjoitti:Sinne tuli mun käsittääkseni alkuperäisturbo(kallis), mutta onpahan takuuasiat helpompi hoitaa tarvittaessa Suomessa ja Suomen kielellä.
Zafira OPC
Re: Zafira OPC
Tismalleen samanlainen pakosarjoineen jne. Ainoastaan tuottoa löytyy hiukka paremmin kuin LET turbossa 
Käy suoraan vanhan paikalle. Foorumillakin on useita pelejä minne vaihdettu tuon LET/LER/LEL -ahtimen tilalle tuo LEH -ahdin.
Käy suoraan vanhan paikalle. Foorumillakin on useita pelejä minne vaihdettu tuon LET/LER/LEL -ahtimen tilalle tuo LEH -ahdin.
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
No olis pitänyt kattoa näitä turbo-juttuja silloin kun niitä tarjositte aiemmin
Voihan perse
Olis siinä voinut säästää rahaa.
Voihan perse
Alle 2000€, mutta yli 1000€ tulee hinnaksi. Tarkempaa en tähän laita, ahdistaa summa muutenkinseeklima kirjoitti:...huomenna saan tietää laskun suuruuden.
Joskohan nämä taloudelliset takaiskut loppuis kohta jo minun kohdalla ja olen lisäksi toivonut, että olis melko huolettomia kilometrejä tästä eteenpäin.
Niin, perjantaina olis sitten se katsastus, kun ei menny viimeks läpi.
Mutta huolettomia kilometriä tulee kun hommaa jonkun corollan pihaan. Se on vaan ihan fakta 
Siksi laitoinkin melko huolettomia kilometrejä.Woody kirjoitti:Mutta huolettomia kilometriä tulee kun hommaa jonkun corollan pihaan. Se on vaan ihan fakta
Niistä Tojotan vioistakin saisi pitkän keskustelun aikaiseksi, ihan työpaikalta tiedän pari, jolla kone vaihdettu uusiin autoihin, mutta ei enempää tojotasta.
Nyt on leima lapussa ja zafira pihassa 
Onnea zaffen leimasta ja kovaa ajua 
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
seeklima kirjoitti:Nyt on leima lapussa ja zafira pihassa
Noniin hyvä!
Sitte joku lauantai miittailee tampereelle!
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Täytyy sitä miittiä kattella tässä kesällä joku kerta(johan siellä viime kesänä kerran kävin
), nyt menen jyväskylän miittiin sunnuntaina.
Huomasin minä yhden uuden vian, mitä ei katsastusmies löytänyt, kuskin puolen vetoakselin sisempi suojakumi on rikki. Virittelin siihen jo väliaikaista suojaa päälle, ettei paskat pääse särkemään mitään. Kumia laitoin riittävän paljon rikkoontuneen kohdan päälle. Täytyy vaihtoaika tilailla ens viikolla.
Niin ja kesärenkaat on nyt alla, mukava oli toinen puoli vesisateessa vaihtaa, kun en viittinyt kesken jättää.
Huomasin minä yhden uuden vian, mitä ei katsastusmies löytänyt, kuskin puolen vetoakselin sisempi suojakumi on rikki. Virittelin siihen jo väliaikaista suojaa päälle, ettei paskat pääse särkemään mitään. Kumia laitoin riittävän paljon rikkoontuneen kohdan päälle. Täytyy vaihtoaika tilailla ens viikolla.
Niin ja kesärenkaat on nyt alla, mukava oli toinen puoli vesisateessa vaihtaa, kun en viittinyt kesken jättää.
Niin, mutta eime sun autoas ihailtu yhtään ku se oli sielä perukoilla!seeklima kirjoitti:Täytyy sitä miittiä kattella tässä kesällä joku kerta(johan siellä viime kesänä kerran kävin![]()
)
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Se jäi sinne nurkkaan häpeämäänNizuxiini kirjoitti:Niin, mutta eime sun autoas ihailtu yhtään ku se oli sielä perukoilla!seeklima kirjoitti:Täytyy sitä miittiä kattella tässä kesällä joku kerta(johan siellä viime kesänä kerran kävin![]()
)
Tänään oli sitten suojakumien vaihto ohjelmassa, paitsi että olivat sitten lähettäneet väärät kumit. Kumit tilattiin kyllä rekisterinumeron perusteella löytyvillä tiedoilla(eli oikeilla) ja silti tuli väärät. No se on taas soiteltava joku päivä uutta aikaa ja kun ne uudet kumit on saapuneet(ja sitten kun voi olla töistä taas pois).
Vetoakselin kumit vaihdatettu. Jos sitä nyt pääsis taas ilman uutta rahanmenoa.
Peruutusvalokatkaisija rikki. Valot palaa välillä koko ajan. Vaihdatetaan huollossa sitten syksyllä.