Astran nestevuoto
Astran nestevuoto
Terve kaikille tasapuolisesti! Oon uusi käyttäjä tällä foorumilla ja tarviis apuja saada semmosen asian suhteen kun autona on opel astra 1.6 ykspistesuihkutin vm 90 ja ongelma autossa on et auto kusee nesteet pihalle heti kun kaadan paisarista nestettä sisään niin pakosarjan alapuolelta olevasta reiästä missä minun mielestä kuuluisi joku tulppa tai letku jopa olla???? Reiän halkaisija on noin 50mm jos pimeässä näin sen verran katsoa. Edellinen omistaja sanoi että nestettä hävisi noin 5 litraa 10km ajon aikana niin eikai kansi/pahvi voi olla halki niin pahasti kuitenkaan. Ja omistaja epäili et kansi olis paskana ja ihme on jos ei oo huomannu et neste tulee koneen edestä!!! Siis auto tuli minulle ilmaiseksi ja en ole tullut huijatuksi mutta meinasin tuossa et olisin ottanut auton "mökkikäyttöön" ja nyt rupesin naureskelemaan kun huomasin että neste tuleekin koneen edestä. Vai voiko kansi olla paskana ja on tullut painetta niin paljon ja pamauttanut jonkun tulpan hel*****ttiin siitä??!?!? Vastauksia kiitos ja jos jollain olis kuva laittaa minkälainen kyseisen kohdan tulee olla. Eli pakosarjan alapuolella lohkon kyljessä
- Paska Omena
- OCF Member

Re: Astran nestevuoto
Emmä mistään mitään tiiä mutta oisko pakkasproppu joka lentäny mäkeen?
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Re: Astran nestevuoto
Tai sitten reijässä on ollut lohkiksen vastus ja on irronnut/irroitettu.
Noita pakkasproppuja löytyy lähes joka varaosaputkasta eikä maksa kummia.
Naputtele paikoilleen, nesteet sisään ja kovaa ajoa
Noita pakkasproppuja löytyy lähes joka varaosaputkasta eikä maksa kummia.
Naputtele paikoilleen, nesteet sisään ja kovaa ajoa
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri