Vectra 98 2,0dti ?????
Re: Vectra 98 2,0dti ?????
Uusit vaan suosiolla paluuletkut suuttimilta pumpulle asti niin luulis vuotojen katoavan.
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Mercedes-Benz W210 -01
Pumpun elektroniikka jäähtyy löpöllä joten niinkauan kun siellä on niitä ilmavuotoja niin vältä turhaa sahaamista. Edellisen kanssa samaa mieltä, kaikki letkut ja t-haarat uusiksi niin onpahan se puoli ainakin kunnossa niin et särje sitä pumppua jos ei ole vielä rikki.
Vectra B Sport 2.2 Y22DTR 2002, Vectra B 2.0 X20DTH 1998, Vectra B 2.0 X20DTL 1997, Astra F 1.7 TD 1997
Jos tämä ei nyt lopu niin se saa luvan jatkua.
Jos tämä ei nyt lopu niin se saa luvan jatkua.
No niin paas kattoen kuinka käy auto on onnistuneesti hinattu korjaamon pihaan ei meinaa lähtenyt enää edes hinaamalla käyntiin kohta se rupee selviämään mikä siellä vaivaa
" antakaa määkin huudan määkin olen kännissä"
No yleensä kun tuollaiseen pumppuvika tulee vikavalo palaa kun hetken startilla jauhaa..
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
No niin reissuista selvitty niin kerkes soittelemaan tonne pajalle missä kärry on lepäilly pari viikkoa ja sehän toimii taas
Kaikki paluu letkut uusittu samoin suodatin ja suodatin kotelo joka oli kuulemma murtunut. Saa nähä kun pääsee sen huomenna hakemaan
No niin toimiihan se lähtee käyntiin ja kulkee mutta pikkusen se vielä tipauttaa sitä dieseliä allensa mahtaniskohan se olla siitä pumpun kyljestä niin kuin joku tossa jo aikasemmin sano. Jos se siitä vuotaa niin onko siihen mitään muuta keinoa kun pumpun vaihto
No itse pystyy kokeilemaan ainakin suutinputket jos on sellainen katkaistu lenkkiavain ja voi tavallisellakin avaimella yrittää.Niistä kannattaa aloittaa..
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Astra G 1.6 8V
No nyt on taas tutkittu ja hutkittu tota kaaraa ja kaikki suutin putket tuntuis olevan kireellä niin ylä kuin alapäästäkin. Tarpeeks kun tutki niin löytyy se kosteapaikka konehuoneesta siinä se on suihkujen alla missä dieseliä on en vaan keksi että mistä se siihen tulee mutta on se toki se pumpun seutukin kostea mutta ei siellä kyllä mitään selkeää vuotokohtaa ole havaittavissa
ja en tiiä mahtaako liittyä tohon samaan ongelmaa kun autolla pysähtyy risteykseen niin vikavalo syttyy ja sammuu heti kun lähtee liikkeelle pelkkä kaasuttaminen ei auta mutta liikkeelle lähtö sammuttaa sen heti
ja en tiiä mahtaako liittyä tohon samaan ongelmaa kun autolla pysähtyy risteykseen niin vikavalo syttyy ja sammuu heti kun lähtee liikkeelle pelkkä kaasuttaminen ei auta mutta liikkeelle lähtö sammuttaa sen heti