Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
tuli vaihdossa tuollainen +300tkm ajettu 1.6 vectra -89 ja ykkösellä ajaessa jostain kuuluu sellaista jurinaa ja vielä se kuuluu hieman kakkosella ajaessa. Mistä tuo voisi johtua.
Alusta siinä on ihan paska, mistä saisi kohtuu hintaisen alustan pienellä madalluksella??
On 2002-08-05 19:56, VPOPEL wrote:
Itselläni on weitecin ultra gt alustasarja vectrassa ja olen tyytyväinen.
Sama juttu. Ollut alla kuukauden ja olen todella tyytyväinen. Toi haluamani jäykkyyden kaupunkiajoon, mutta pystyy tarvittaessa ajamaan myös mökille. Suosittelen.
Onko teillä tietoa tuosta oudosta äänestä
joka kuuluu jostain vaihdelootan suunnalta?
se jurina on sillei kierrosten mukaan kuuluva. en tiedä kuuluuko se asiaan vai onko siinä kytkimessä tai asetelmassa sitten vikaa.
Onko samanlaisia kokemuksia.
Mulla jurisi Passatissa kans laatikko kunnes lopulta äänsi tosi pahasti.Kytkinakselin takimmainen laakeri oli aivan sökö. Uus maksoi 7 euroa.Sen jälkeen oli tosi hiljainen.
Mulla on kans C-ascossa mutta se on semmoinen vikinä/vislaus tyylinen ja kuuluu nelos vaihteella. öljyt vaihdettu, ääni pieneni jonkin verran mutta ei kokonaan. ääni ei kuulu koko aikaa lähinnä pienemmillä kierroksilla.
omasa vekkulissa 2.0i hieman alkavaa saman tyylistä vikaa. 5. vaihteella kun ojaa n.80-90 km/h kuuluu sellanen mataula ulina laatikosta.. pitäs käyttää varmaam auki
Ajattelin että vaihtas koko koneen ja vaihdeaskin, kun tuolla 1.6:lla on ajettu jo 346tkm. Mistähän voisi kysellä konetta ja lootaa?? Olisko teillä kellään myynnissä vähemmän ajettu ja kohtuu kuntoista pakettia.
Ja saako noita autovahinkokeskuksesta ettei tarttis ostaa koko autoa?
Onnistuuko siihen laittaa helposti isompi kone esim 1.8 tai 2.0??