Kysymyksessä on Opel Ascona 1.3s vm -83. Oletteko vaihtaneet kyseessä olevaan automerkkiin ulkopuolista oven kahvaa, kuskinpuoleiseen oveen? Tässä työssä joutuu purkamaan verhoiluja irti kyseessäolevasta ovesta.
Ongelmana on nyt semmonen asia, että näistä osista puuttuu jousi, erittäin tärkeä jousi. Varaosapuolelta on tilattu kahva. Kyseessäoleva varaosa kuuluu niihin systeemeihin jossa kahva kiinnitetään ristipääruuvilla, ja jousella on tärkeä tehtävä tässä kokonaisuudessa. Sinne saattaa tulla pieni mutteri, mutta korjatkaa jos olen väärässä.
puh. 044-9445908
P.S. Kyseessäoleva kahva on musta väriltään musta, toinen vaihtoehto on matta värissä, koska niklattuja ei enää tahdo löytää, jos löytää yleensä koko kahvaa.
Ascona 1.3s ulkopuolisen ovenkahvan vaihto?
-
OpelAscona85
- 'Kapitän'

Re: Ascona 1.3s ulkopuolisen ovenkahvan vaihto?
Anteeksi nyt kamalasti, mutta pari kertaa viestin luettuani ei mulle valjennut vieläkään mitä oikeastaan kysyit?
Sulla on siis kahva ja tarvitset neuvoja sen vaihtoon, vai tarvitsetko jotain jousta vai koko kahvaa, vai mitä ihmettä?
Sulla on siis kahva ja tarvitset neuvoja sen vaihtoon, vai tarvitsetko jotain jousta vai koko kahvaa, vai mitä ihmettä?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Oon vaihtanu, mulla ne kahvat oli kiinni parilla kympillä sisäpuolelta, mutta sillä jousella ei ollu niin väliä. Olikohan enemmän merkitystä niillä tankojen stoppariprikoilla. Kahva palautuu kyllä alas gravitaation voimasta ilman sitä jousta.
-
OpelAscona85
- 'Kapitän'

Sain tilattua sen kahvan ja tän viikon maanantaina se on huollossa vaihdettu.
Kiitos neuvoista!
Kiitos neuvoista!