Rekisterikilpi tuontiautoon?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
postiato
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja postiato »

Eli jossain olen nähnyt keskustelun jossa on kerrottu mistä saa jotain muovista sarjaa jolla voi kiinnittää suomalaiset kilvet tuontiautoon niin ettei tarvisi porailla reikiä, mutta vaikka kuinka olen etsinyt niin en ole millään haulla löytänyt. Eli jos tiedätte mistä saisi niin kertokaa mulle. Ja sitten mielellään vaikkapa tarkka reitti sille sivulle, koska jos joku kertoo vaikkapa että Motonetistä saa niin olis kiva jos kertois myös että minkä merkin, mallin ja numeron alta tällainen löytyis. Kiitoksia etukäteen :grin:
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

ainakin ite hommasin lähimmästä opel liikkeestä kannattaa kysästä
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
FC
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FC »

Siivosen tuotevalikoimasta ainakin löytyy rekisterikilpien taustalevyjä. Pitkälle ja lyhyelle kilvelle omansa. Autotarvikeliikkeeseen siis.
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

OCF:n kerhotuote valikoimasta löytyy myös kilvenpohja.

kuva
16v GSi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 16v GSi »

Mistäs tuommosia clubin taustoja saa tilattua kun ei kerhotuotteet-sivulla ollut? Ja mitä maksaa?
Kadett GSi 16v
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2003-12-22 23:12, topika wrote:
Mistäs tuommosia clubin taustoja saa tilattua kun ei kerhotuotteet-sivulla ollut? Ja mitä maksaa?
Noista on ollut juttua tuolla jäsentiedotealueella. Ja niitä saa yllätys, yllätys, OCF:n kerhotuotevastaavalta. Yhteystiedot löytyvät Kerhotuotteet-sivulta sekä Yhteystiedot-sivuilta.
Vastaa Viestiin