Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
EVO-500 Nokian Koskenmäessä tänään siinä 14:00 hujakoilla. Morjestin, muttei eihän se huomannut. 
Vectra B 2.0i 16v -96
Omituisen paljon on tässä maassa näitä XXX-kilpisiä autoja jos on yhtään Opelisteja uskominen. Ja ne ne vasta outoja ovatkin, joissa on numeroiden paikalla kolme X-kirjainta.Nizuxiini kirjoitti:Musta B2 Omega. XXX-333 kilpi. Hervannan Shellin valoissa aamulla noin kello 7.20
Luultavasti Lurttisen täältä voorumilta?
Totta tuokin.viki kirjoitti:Omituisen paljon on tässä maassa näitä XXX-kilpisiä autoja jos on yhtään Opelisteja uskominen. Ja ne ne vasta outoja ovatkin, joissa on numeroiden paikalla kolme X-kirjainta.Nizuxiini kirjoitti:Musta B2 Omega. XXX-333 kilpi. Hervannan Shellin valoissa aamulla noin kello 7.20
Luultavasti Lurttisen täältä voorumilta?
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Mahdoinko olla minä mun punasella paholaisella?HK_Blues kirjoitti:EVO-500 Nokian Koskenmäessä tänään siinä 14:00 hujakoilla. Morjestin, muttei eihän se huomannut.
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!
Ylivieskas kärkkäisellä tankilla/cittarin parkkikselta valoissa vastaan musta ombega leveillä 11" takavanteilla varusteltu kulkine.. 
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
oulussa välivainion bensiksellä punanen g astra farkku thuuning tankilla
ja eilen tyrnävällä kullan ruskea b ascoona
ja eilen tyrnävällä kullan ruskea b ascoona
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Mä oon ulkoiluttanut tota alitehosta ny muutaman päivän ja en kyl huomannu et joku morjestiHK_Blues kirjoitti:EVO-500 Nokian Koskenmäessä tänään siinä 14:00 hujakoilla. Morjestin, muttei eihän se huomannut.
En kyl tollaseen oo enää Nokialla törmännyt. Yksi oli joskus tutulla, mut se on myyty pois.rookie`` kirjoitti:Mahdoinko olla minä mun punasella paholaisella?HK_Blues kirjoitti:EVO-500 Nokian Koskenmäessä tänään siinä 14:00 hujakoilla. Morjestin, muttei eihän se huomannut.No ei vaan... Nokialla on yhdellä kaverilla lotari, ootko varma ettet sekottanu evoon?
-
FinBastard
- OCF Member 2015
- Viesti:
Tänään avo corsa Limingatullin Prisman valoissa, kuskilla stetsoni päässä 
Tämä Calibra makas äsken ojan pohjalla keula kasassa, pylväs ollut edessä, poliisin nauhat ympärillä Mäntässä.seeklima kirjoitti:...Vihreä Calibra korisarjalla ja massiivisella etupuskurilla sekä massiivisella takaspoilerilla varustettuna(takapuskurissa luki joku Extreme)...
Musta Opc Zafira taas Hyvinkäällä. komia on!
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
WTF ?FinBastard kirjoitti: avo corsa
Ja bongauksena puoliltapäivin Hyrylästä sinappikakkaruskea kadett kuppipenkein ja tuulilasissa iso "OPEL RACING" tjsp. tarra.
No onhan tuota Sorsaa ny avona tehtyhudu79 kirjoitti:WTF ?FinBastard kirjoitti: avo corsa![]()
Vaan eipä ole mulle tuttu ilmestysviki kirjoitti:No onhan tuota Sorsaa ny avona tehtyhudu79 kirjoitti:WTF ?FinBastard kirjoitti: avo corsa![]()
Joo. Mää aattelin että joku luukkilaikki vaan.Kimmo_89 kirjoitti:Se on Vauxhall jos oli tämä auto? -> http://www.nettiauto.com/vauxhall/vectra/5626247Hensku kirjoitti:Vihreä 5ovinen b-vectra ajeli Muhos-citin liikenneympyrässä vastaan eilen illalla puoli kympin hujakoilla. Tais olla Vauxhallin maski paikallaan.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle