Onko kellään kokemuksia alueen johon jousi tulee (ja iskarin yläpää, oikealla puolella, akun lähettyvillä) hitsauksesta? Nyt on itsellä korjattava vastaavasta paikasta.
Toinen paikka on kuskin puolelta taka-akseliston lähettyviltä. En päässyt näkemään tätä takapaikkaa että minkälainen se oli kun auto ei ollu nosturilla.
Vein 10. päivä laitettavaksi ja odottelen tietoa koska on saatu valmiiksi.
Lisäksi ilmoitin korjaamolle että hitsatkaa muutkin kohat, jos löytyy.
Onko teillä hitsauspalvelua omalla paikkakunnallanne, vai kun tulee tämmösiä niin mistä te saatte tähän palvelua. Hitsaatteko itse kenties vai viettekö jollekin? Ei ole helppoa enää löytää nykyaikana välttämättä.
Kyseessä oleva auto on 1.3s Opel Ascona vm -83.
Auton hitsauksesta
Re: Auton hitsauksesta
Tuo oli ehkä suurin virhe mitä voi tehdä.OpelAscona85 kirjoitti: Lisäksi ilmoitin korjaamolle että hitsatkaa muutkin kohat, jos löytyy.
Kyseessä oleva auto on 1.3s Opel Ascona vm -83.
Saattaa meinaan korjaamon lasku olla isompi kuin auton arvo.
Niitä hitsattavia kohtia alkaa meinaan löytymään, kun noin menee sanomaan
Kerran olen ruostekorjausfirmassa hitsauttanut autoa ja oli todennäköisesti viimeinen kerta.
Sen pienen(vituiksi menneen) korjauksen hinnalla sai motonetistä täytelankamigin, hanskat ja maskin.
Varsinkin piilossa olevien ruostevaurioiden korjaaminen ei ole oikeasti mitään rakettitiedettä, kun hitsisauman ulkonäkö ei ole niin tärkeää.
Pintapeltien korjaaminen kannattaa teettää osaavalla, jos itse on vähänkin epävarma.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
OpelAscona85
- 'Kapitän'

Kiitos vastauksesta.
Minulle tuli ihan kohtuuhintaiseksi tämä hitsaus ja ei löytynyt lisää hitsauspaikkoja.
Minulle tuli ihan kohtuuhintaiseksi tämä hitsaus ja ei löytynyt lisää hitsauspaikkoja.
Hyvä, että tuli kuntoon. Takana varsinkin sisälokkarit ja roiskeläpät on kova sana, ettei takapitkittäispalkit mene murusiksi.
Koskas siinä on leimalle vienti, sitten voi löytyä lisää.
Koskas siinä on leimalle vienti, sitten voi löytyä lisää.
-
OpelAscona85
- 'Kapitän'

Elokuun 29. päivä katsastus.
Löytyisikö keltään tai onko kellään tietoa mutterien ja pulttien osalta tämmösiä ihan helppolukuisia ohjeita mitä ymmärtää semmonenkin ihminen joka ei ole kauheasti tekemisissä näiden asioiden kanssa (kirjoja)? Tuumista ei nyt tällä kertaa ole kyse.
Löytyisikö keltään tai onko kellään tietoa mutterien ja pulttien osalta tämmösiä ihan helppolukuisia ohjeita mitä ymmärtää semmonenkin ihminen joka ei ole kauheasti tekemisissä näiden asioiden kanssa (kirjoja)? Tuumista ei nyt tällä kertaa ole kyse.
Osta nyt ensin se C-Asconan korjauskirja..., osta multa koska mä osaan sen ulkoa...OpelAscona85 kirjoitti:Elokuun 29. päivä katsastus.