Vectra B valot
Vectra B valot
No niin osaisko joku viisaampi sanoa että mistäs lähetään ettimään vm98 dti vectraan ajovaloja polttimot on ehjät sulakkeet on ehjät parkit toimii samoten kun vilkut ihan normaalisti mutta ajovalot ne vaan loistaa poissa olollaan
" antakaa määkin huudan määkin olen kännissä"
Re: Vectra B valot
Ajovalorele rikki?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
No toi onkin ainut mitä en ole "ns" vaihdettavista osista kokeillu 
Päivävalorele ei tuota aiheuta, kun ei valokytkimestä syty. Kaukovaloille taitaa olla rele K73 jossain.
Mahtaakohan se olla tuo sormenpään kokonen rele mikä löytyy tosta sulake taulun yläreunasta ?
Eilen illalla vielä kaivoin tuolta ratin alta tuon releen irti (ajovalorele??) ja avasin sen vain todetakseni että ehjältä se näyttää ei ollu juotoksia irti niin kuin usealla on ollut jopa koko mötikkä näytti suhteellisen uudelta mun silmään. En sitten tiedä voiko vika olla siinä sulaketaulussa olevassa mini releessä koitin sitäkin kokeilla eilen vaihtamalla niitä keskenään ei vaikutusta.
Voikohan tällä ongelmalla olla yhteyttä siihen että tuulilasin pyyhkijät ei pelaa niin kuin pitää viiksen komento ikään kuin katkee kesken kaiken kuuntelin samalla tota pyyhkijöiden relettä niin siihen tuntus tulevan se sammutus naksaus liian nopeasti tihku asennolla täydellä vauhdilla kun toimivat ihan moitteettomasti
Voikohan tällä ongelmalla olla yhteyttä siihen että tuulilasin pyyhkijät ei pelaa niin kuin pitää viiksen komento ikään kuin katkee kesken kaiken kuuntelin samalla tota pyyhkijöiden relettä niin siihen tuntus tulevan se sammutus naksaus liian nopeasti tihku asennolla täydellä vauhdilla kun toimivat ihan moitteettomasti
Nyt alkaa menemään taas järki tän kulkineen kanssa polttimot on vaihdettu,sulakkeet on vaihdettu,rele on vaihdettu mutta silti valot loistaa poissa oloaan. Tossa kahvitauolla kerkesin kokeilemaan senkin että pitkät kyllä toimii aivan normaalisti ei mitään ongelmaa lähivalot ei sano mitään vaikka mihin suuntaan kääntää katkasijaa kokeilen senkin että syttyykö jos vetää katkasin ulos niin että sisävalo syttyy ei auttanut tämäkään
Osaako joku viisaampi sanoa että voiko mitenkään vaikuttaa se että mulla on rosvottu lisävalojen releelle piuha suoraan siitä polttimon kannalle tulevasta johdosta ja nyt lisävalot on irroitettu kokonaan keulalta vain rele ja piuhat odottaa taas talven tuloa
Osaako joku viisaampi sanoa että voiko mitenkään vaikuttaa se että mulla on rosvottu lisävalojen releelle piuha suoraan siitä polttimon kannalle tulevasta johdosta ja nyt lisävalot on irroitettu kokonaan keulalta vain rele ja piuhat odottaa taas talven tuloa
Aikansa kun ährää niin saa jotain aikaiseksi tosin taaskaan en tiedä mitä tuli tehtyä mutta pääasia että toimii irrottelin systemaattisesti kaikki johdot umpiolta ja laittelin takasin ja kas kummaa valothan sytty mallikkaasti palamaan