Neuvoja otetaan vastaan! =) Calibra vai Vectra?

Keskustelua Opeleista
puuhapete81
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja puuhapete81 »

On 2003-12-23 04:33, sik wrote:
Mulla ei oo aikaa seisottaa autoa korjaamolla. Ajoa tulee 35tkm vuoteen ja joskus on lähdettävä oli keli kun keli.
Kävin tutustumassa yhteen 4WD turboon joka oli pirun siisti, alle 100 tkm ajettu tuontiauto. Tunexin sivuilla oli juttua tosta opelin nelivetotekniikasta, niin tulin siihen tulokseen ettei sovellu mulle käyttöautoksi. Se V6 saattas olla ihan asiallinen peli.
Mulla on nimenomaan käyttöautona turbo Vectra, ajoa tulee n.25-30tkm vuoteen. Vikoja ei vielä ole ollut niinkuin yleensä pelotellaan. Ja mitä lähtemiseen tulee, niin kyllä lähtee, oli keli kun keli. Ja sitäpaitsi toi V6 on vähintään yhtä kallis huoltaa kun C20LET.
i_kone
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja i_kone »

V6 on vähintään yhtä kallis huoltaa kun C20LET.
Ja jakolaatikon huollot päälle. Ja vielä turbo ym. Ei kukaan voi tosissaan pitää turboa halvempana huoltaa kuin V6:sta.
Mutta eihän kukaan osta autoa sen huoltokustannusten takia.

<font size=-1>[ This Message was edited by: i_kone on 2003-12-24 18:35 ]</font>
tuomas_p
'Agila'

Viesti Kirjoittaja tuomas_p »

ata on mielestäni ihan oikeilla jäljillä, mutta noihin turbon huoltokuluihin vois mainita omasta Turbo Calibrasta, että jos vain viittii huoltaa ajallaan noita autoja niin kyllähän ne kestää. Omassa pirssissä on tehoja revitty yli 50 hv vakiotakin enemmän, eikä mitään ongelmia ole tullu. Auto on toiminu jokapäiväisessä ajossa ihan kuin mikä tahansa auto. Kai tuon nelivedon saa nopeesti paskaksi, jos jatkuvasti vedetään kaasupohjassa asfaltilla sivuluisussa.

Itse olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen tuohon kehonsiirtovälineeseen, joka on sitäpaitsi hyvännäköinen ja kulkeekin aivan riittävän kovaa...ja toimii niinkuin pitää.
Vastaa Viestiin