Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Peukkua tuli sullekin näytettyä ja sulla auto oli täynnä väkeä niin pakko jonkun edes oli huomata se, tai eihän sitä nyt tällasia pappamersukuskeja tuolta hoksaa vaikka vähän peukku ikkunasta viuhuukin.. 
Olikos Alpha Tammistossa äsken ? Opc astralla joku ainakin lähti tammistosta tuusulanväylää etelää kohti putki paukkuen.
Ex.Astra H Wagon 1.6 twinport -07 Opc-Looker Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Minähän se olinNizuxiini kirjoitti:2.5 TDI oli kontissa.. Tytöllä oli sellane vihree t-paita, vissiin ollu olusilla töissä??
Ja itseasiassa voi olla että näit mun työkaverin kun sen kanssa oltiin liikkeellä, jos oli pitkä, laiha ja tumma niin en ollut mä, mut jos jotain ihan muuta niin sit se olin mä
Nojoo tais olla sun kaverisi. =/AtB kirjoitti:Minähän se olinNizuxiini kirjoitti:2.5 TDI oli kontissa.. Tytöllä oli sellane vihree t-paita, vissiin ollu olusilla töissä??Olusilla olin joo jo toista vuotta hommissa.. Paitsi et se paita on kyllä neon keltainen
Ja itseasiassa voi olla että näit mun työkaverin kun sen kanssa oltiin liikkeellä, jos oli pitkä, laiha ja tumma niin en ollut mä, mut jos jotain ihan muuta niin sit se olin mä
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Eilen kaakkurissa hopea farkku b-vectra, vauxin maskilla ja momo vanteilla. klubin osotekki oli perälasissa. Liekköhä jonku klubilaisen ?
Opel vectra 2.0 16v -00
Opel omega 2.2 16v -00
Opel omega 2.2 16v -00
Tuollanen bongattu eilen. Ajettu 2,3 promillen humalassa vastaantulevienkaistalla rekka-auton persauksiin. Kuka tunnustaa?

-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ohittiko se rekka myös jotakuta vai miten tuo muuten on mahdollista edes?viki kirjoitti:Tuollanen bongattu eilen. Ajettu 2,3 promillen humalassa vastaantulevienkaistalla rekka-auton persauksiin. Kuka tunnustaa?
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/koti ... un/1354672Simo kirjoitti: Ohittiko se rekka myös jotakuta vai miten tuo muuten on mahdollista edes?
Musta GTS-vectra Oulunsalosta Kempeleeseen päin matkalla. Maski tais olla vaihdettu ja jotain madallustakin alla. Koiran kanssa lenkkeillessä bongailtua yllättäin
ai miten niin samat reitit..
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Tulitko Kume vastaan Iisalmessa su 14.7 iltapäivällä kun lähdettiin kaverin kanssa Pohjolankadun TB:ltä ja tulit vastaan liikennevaloissa. Katoin sitä sun Vectraaa kun ne värit pisti silmäänKume kirjoitti:Hiisi. kirjoitti: kirkkaan vihreä Vectra C farkku mustalla konepellillä ja takalasin kokoisella clubitarralla.
Iisalmessa tänään noin 11 aikaan Lidlin pihalla joku rouva ajeli Harmaalla Farkku B-omegalla, äänistä päätellen MV6...
Tuulilasissa oli pieni klupitarra.

Tuulilasissa oli pieni klupitarra.
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Kuusamossa, Cittarin ja Prisman liikenneympyrässä/valoissa tuli vastaan Arden blue? värinen B omppu farkku.. perässä oli kärry täynnä kaikennäköstä pörisevää. Komeen näkönen oli. Joku foorumilta???
Ja siis tänään 10 aikoihin tämä bongaus, itehän tulin vastaan punasella calibralla
Ja siis tänään 10 aikoihin tämä bongaus, itehän tulin vastaan punasella calibralla
Calibra "Irmscher" -91
H-Astra Caravan "Opc-line"-07
H-Astra Caravan "Opc-line"-07
Trinity kirjoitti:Tulitko Kume vastaan Iisalmessa su 14.7 iltapäivällä kun lähdettiin kaverin kanssa Pohjolankadun TB:ltä ja tulit vastaan liikennevaloissa. Katoin sitä sun Vectraaa kun ne värit pisti silmäänKume kirjoitti:Hiisi. kirjoitti: kirkkaan vihreä Vectra C farkku mustalla konepellillä ja takalasin kokoisella clubitarralla.Ajoin sillä hopeisella Vectra B farkulla:llä vastaan ja oltiin Timpalle päin menossa... unohdin moikata
No juu minähän se.
Ajattelinkin että olisiko ollu ocf:läinen kun oli niin kommee veccu
Punanen uuskoppanen Gt tuli motarilla vastaan hyvinkäänkohilla äskettäin.
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
oulussa näyttää taas pyörivän se matta harmaa v6 farkku b1 omena niin jokohan uus omistaja vaikuttaa täälä
tojjota korolla