kaasujouset konepeltiin (opel omega b)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

kaasujouset konepeltiin (opel omega b)

Viesti Kirjoittaja erämies1989 »

joo oon katsellut netistä joka puolelta kaasujousia konepeltiin vaan mistään ei tahdo löytyä merkkikohtaisia jousia omegaan..löytyy kyllä muihin opelin malleihin mutta ei omegaan :( olisikko mahdollista "soveltaa" jonkin muun mallin jousia sinne tilalle ja saisi samalla tuon rautatangon pois tuolta konehuoneesta ja tulisi samalla vähän paremman näköinenkin..

KIITOS VASTAUKSISTA JO ETUKÄTEEN!! :)
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
Antti H
OCF Member 2017

Re: kaasujouset konepeltiin (opel omega b)

Viesti Kirjoittaja Antti H »

Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona

OCF Formulatietäjä 2010&2018
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja sepse »

Siis hetkinen B Omegaan ei löydy Häh puhutkohan A mallista kun siihen ei löydy ja siellä on se tanko pitämässä peltiä ylhäällä ???
B malliin saa vaikka Motonetista ja kaikista muista tarvikeliikkeistä .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
?!
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja ?! »

Juu,ainakin mulla on ollut kaikissa Bee Omegoissa pumput konepellissä.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

?! kirjoitti:Juu,ainakin mulla on ollut kaikissa Bee Omegoissa pumput konepellissä.
niin no alkuperäsenä ei oo kyllä tässä ollu, on se "vanhan mallinen tanko" joka nostetaan pystyyn ja tuo on
GM-konsernin oma rakennelma eli ei oo tuossa ollu ikikuuna päivänä,oliski ollu niin en kyselisi mistä niitä saa :lol:
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Antti H kirjoitti:Varaosaliikkeestä tai esim ;) http://shop.motonet.fi/fi/varaosat/407/ ... Korin+osat
jees! kiitoksia Antti H:lle!!! :peukku: tarvitseeko kaksi vai pärjääkö yhellä??
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

sepse kirjoitti:Siis hetkinen B Omegaan ei löydy Häh puhutkohan A mallista kun siihen ei löydy ja siellä on se tanko pitämässä peltiä ylhäällä ???
B malliin saa vaikka Motonetista ja kaikista muista tarvikeliikkeistä .
Seppo
joo Bertta mallista kyllä,on se metrin pituinen "tukitanko" joka pitää peltiä ylhäällä :lol:
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Sulla on kyllä joku ottanu ne tarvittavat kax pumppua pois rikkoutumisen jälkeen ei tommosta tangolla oo olemassakaan / taikka sitte on tosi harvinainen kokeilukappale :hypocrite: Mikä on vuosimalli ??
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

sepse kirjoitti:Sulla on kyllä joku ottanu ne tarvittavat kax pumppua pois rikkoutumisen jälkeen ei tommosta tangolla oo olemassakaan / taikka sitte on tosi harvinainen kokeilukappale :hypocrite: Mikä on vuosimalli ??
Seppo
1997..alkuperäinen tangon vastakappalekkin on konepellissä kiinni hyvä jos ei oo juurtunut jo siihen :lol:
kuten myös naapurin omegassakin löytyy samanmoinen systeemi ja mitä olen huoltanut työkseni olevia omegoita en ole niissäkään nähnyt koko pumppuja :o jos oikeasti on kaikissa alunperin ollu niin on osunut kyllä todella harvinaista tuuria minun kohdalleni ei voi muuta sanoa :lol: vaan ei se ´kyllä haittaa ollenkaan hyvä tietää että on ollut niinkin uusi auto että on pumput ollu aluperin.. 8)

kävin ottamassa kuvankin tuosta: http://s1294.photobucket.com/user/omega ... 1.jpg.html
ja alakiinnitykselle on oma lovensa mihin tanko asettuu ja se kiinnitys klipsu auton puolessa..
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Kyllä on outo juttu mulla on 95-99 B1 malleja eikä yhdessäkään tankoa :o 8 kpl noita on ja tosiaan pumpuilla kaikki .
Seppo
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Rookeri kirjoitti:Mun edellinen B1 Omegassa oli kanssa tanko koska konerempan aikaan tuuli paiskas konepellin tuulilasia vasten :D
ja mulla on pumpuille paikat autossa mutta kierteissä tehtaan maalit. eli ei oo ollunna mutta haluaisin mielelläni ne tuohon..
hirveä väittely tuli niistä.minä kun olin korjaamolla töissä en nähnyt yhessäkään niitä..onko olleet sitten lisävarusteita??
olkoon miten on alkuperäisiä tai ei,mutta sillä on väliä mistä saan nuo pumput..kiitos kaikille vastauksista kuitenkin :)
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

sepse kirjoitti:Kyllä on outo juttu mulla on 95-99 B1 malleja eikä yhdessäkään tankoa :o 8 kpl noita on ja tosiaan pumpuilla kaikki .
Seppo
en tiiä mutta tuossa on pumpun kiinnitys paikoissa tehtaan valkea ruisku maali,eli ei oo ainakaan tuossa ollu...tuo oli suomi auto tiedä onko sillä väliä...mutta tosiaan ei oo ollu ikikuuna päivänä paikat on mutta maalit on kierteissä..voin ottaa lisää kuvia jos et usko minua :lol: tiedä sitten mikä lie..mutta jos tiedät jotku hyvän merkkiset ja kestävät pumput niin kerro :)
miten lie nuitten motonetin pumppujen kanssa??kestääkö talvella repiä peltiä ylös? ei sillä että olisi tarvetta siihen mutta kuitenkin :lol: -(z)-
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
massa81
'Agila'

Viesti Kirjoittaja massa81 »

Itellä kans 97 omppu cd niin pumput löytyy. Liekkö ollu varustetasosta tai lisävarusteilla vaikutusta?
Opel omega 2.0 16v -97
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Lamavuosien kerjäläisversioita pumputtomat?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

massa81 kirjoitti:Itellä kans 97 omppu cd niin pumput löytyy. Liekkö ollu varustetasosta tai lisävarusteilla vaikutusta?
tämä on "GL" = garvalakki :lol: mutta itse veikkaisin kanssa samaa kuin massa81 :yes:
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
Vastaa Viestiin