Se suodatin on ikuinen täytynee sitä pestä sekä öljytä aina sillontällön. Niitä löytyi ainaski yhtee aikaan TuningStudiolta.
Luulis sinne ainaski 16" Helposti mahtuvan, mulla ois sulle siihe muute vanteet 4x100 jaolla. Olleet ventossa, maalattu valkoiseks vanteet ja 5 puolaiset. Ja koko on 16".. Laittele YV jos kiinnostuit. Ovat Nokialla ja saattanee kulkeutuakkin lähipäivinä aikas lähelle Helsinkiä...
Itselläni oli 1.6 16v sedan astra g:ssä 18x8 vanteet 35et ja kumeina 215/35/18.
Nykyisessä myös 18x8 35et ja kumit 215/35/18.
Hyvin tuntuu pyörivän alla, mutta jos sinulla ei ole madallettu auto saattaa tuo rengastus näyttää tökerölle.
Virisuodatinta en tuohon koneeseen hommaisi, ellei nyt ole ylimääräistä rahaa. Haittaahan siitä ei ole, mutta ei kyllä kannata ostaa mitään halppistakaan.
Hyvin tuntuu pyörivän alla, mutta jos sinulla ei ole madallettu auto saattaa tuo rengastus näyttää tökerölle.
Virisuodatinta en tuohon koneeseen hommaisi, ellei nyt ole ylimääräistä rahaa. Haittaahan siitä ei ole, mutta ei kyllä kannata ostaa mitään halppistakaan.
Niin sulla oli 18", niin 16" käy myös ja passaa mulle
Viri suodattimessa varmaan imuäänet vain panee, niin ei toistaiseksi ainakaan sitä hommaa
Ei varmaan mitään bilteman tai motonetin kartioo kannata ostaa?
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma)
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Niin sulla oli 18", niin 16" käy myös ja passaa mulle
Viri suodattimessa varmaan imuäänet vain panee, niin ei toistaiseksi ainakaan sitä hommaa
Ei varmaan mitään bilteman tai motonetin kartioo kannata ostaa?
Juu 16" menee oikeen nätisti sulle, renkaana varmaan joku 205/55/16 ja vanteeseen sopiva et ja leveys. 16" näyttää vielä vakio alustallakin fiksulle.
Ehdottomasti kannattaa sitten panostaa, jos virisuorattimen hommaa. Kallit hyvät suodattimet ovat lähes elinikäsisiä, jos niitä oikeen hoitaa (pesee ja öjyä säännollisesti) Eli voi käyttää myös seuraavassa autossa.
Oikea koko Astraan on 205/50, mutta mulla (ja monella muulla) on 205/55, koska tuo koko on paaljon halvempi. Tällä rengastuksella myös mittarivirhe on olematon
Zafira kirjoitti:Oikea koko Astraan on 205/50, mutta mulla (ja monella muulla) on 205/55, koska tuo koko on paaljon halvempi. Tällä rengastuksella myös mittarivirhe on olematon
Okei, mulla on jo neuvottelut käynnissä yksistä 16" ja matalaprofiili renkaista
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma)
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)