ar-35 räjäytyskuvia ja ujellus
ar-35 räjäytyskuvia ja ujellus
Onko jollain tiedossa tai tallessa ar-35 vaihteiston räjäytyskuvia. Lähinnä kiinnostaa parin viimeisen laakerin vaihto. Se akselihan heiluu omiaan mutta mihin suuntaan se purkautuu?
Re: ar-35 räjäytyskuvia ja ujellus
vähän on epäselvä kuva tuokin. mutta ilmeisesti tuossa viimeisessä akselissa ei ole muuta laakeria kuin se mikä tulee yokelle.
Siis ongelmana on vaihteiston voimakas ujellus. kokeiltu kolmella eri hännänlaakerilla ja yokella irrallaan kaikki yhtäpaha äänisiä. vihellys muuttuu suoraan nopeuden mukaan eli todennäköisesti kardaanin pyörimisnopeuden mukaan. muuten vaihteisto toimii moitteitta turbiini lukkoa lukuun ottamatta mutta sekin voi johtua perävälityksestä? Pitääkö se vanha th-180 viritellä tuohon kun ei tuo minun järjellä asetu.
Siis ongelmana on vaihteiston voimakas ujellus. kokeiltu kolmella eri hännänlaakerilla ja yokella irrallaan kaikki yhtäpaha äänisiä. vihellys muuttuu suoraan nopeuden mukaan eli todennäköisesti kardaanin pyörimisnopeuden mukaan. muuten vaihteisto toimii moitteitta turbiini lukkoa lukuun ottamatta mutta sekin voi johtua perävälityksestä? Pitääkö se vanha th-180 viritellä tuohon kun ei tuo minun järjellä asetu.
yksi ääntä pitävä seikka löytyi vaihteistosta. käsijarrun hammaspyörä hankaa tuonne vaihteiston kuoreen. mistä tämäkin johtuu?
sama vika molemmissa minulla olevissa laatikoissa.

toinen ihmetys miksi nuo hammaspyörät ovat erilaatikoissa eri pituiset. kasataanko nämä käsin ja sorvaillaa sitten osat aina sopivaan mittaan?

sama vika molemmissa minulla olevissa laatikoissa.

toinen ihmetys miksi nuo hammaspyörät ovat erilaatikoissa eri pituiset. kasataanko nämä käsin ja sorvaillaa sitten osat aina sopivaan mittaan?

tuolla ainakin olisi räjäytys kuvia myös muihin laatikoihin löytyy vaihteistokaupan sivuilta.
http://autogear.fi/vaihteistokauppa/4l30e.pdf
Omega B v6 3,0 vm-97autom. sedan
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
oletko tutustunut miksi osa tuote numeroista alkaa 4L30E ja osa th180. onko nuo th180 käypäisiä myös th:ssa?hukka kirjoitti:tuolla ainakin olisi räjäytys kuvia myös muihin laatikoihin löytyy vaihteistokaupan sivuilta.
enköhän minä näillä kuvilla selviä. en rupea enempää purkamaan tuota vaihteistoa jos siellä ei sen ihmeempiä löydy. toivotaan että hiljenee pienillä jatkeen muokkauksilla.
en ole tutustunut.
itsekun remppasin ar35:sen niin tilasin osat puhelimitse jn-trading:ltä (ns.master kitin)
itsekun remppasin ar35:sen niin tilasin osat puhelimitse jn-trading:ltä (ns.master kitin)
Omega B v6 3,0 vm-97autom. sedan