Tosi hieno vekkuli!tuas on asennetta!Mun miälestä se on jokasen oma asia kuinka autonsa rakentaa ja onneksi tuas jätkät n hokannu kuinka nuata autoja pitää rakentaa!
Taitaa Omega 2.0i Automatic ja MME nimimerkiillä kirjottavat olevan KATEELLISIA KUN ITTELLÄ EI OO PITKÄJÄNNITTEISYYTTÄ oman auton rakentamiseen!!!!!miättikää tätä!!!
En tajua mitä tämä nykyajan nuoriso
näkee suorassa takakontissa? Mun mielestä ihan vitun ruma kun on suora takakontti.
Kadetin vectran ja joku golffi on kauheen näkösiä.
On 2003-12-26 10:18, Loyal wrote:
En tajua mitä tämä nykyajan nuoriso
näkee suorassa takakontissa? Mun mielestä ihan vitun ruma kun on suora takakontti.
Kadetin vectran ja joku golffi on kauheen näkösiä.
Totta... Useinmiten tulee ensisilmäyksellä mieleen, että ruosteinen luukku on korjattu suoralla peltilevyllä
Pieni pelkistely on ok, mutta usein mennään yli.
Taitaa Omega 2.0i Automatic ja MME nimimerkiillä kirjottavat olevan KATEELLISIA KUN ITTELLÄ EI OO PITKÄJÄNNITTEISYYTTÄ oman auton rakentamiseen!!!!!miättikää tätä!!!
Tunnemmeko nimimerkki Miggon kanssa toisemme jostain,kun pystyt minun pitkäjänteisyydestäni esittämään arvioita?Itse en kyllä kykenisi arvioimaan kenenkään pitkäjänteisyyttä sen perusteella,että nettikeskustelussa kolmella sanalla kommentoi jotain tekelettä.
Toivon hartaasti että ei taas mee överiks... Alkaa näyttää uhkaavasti joulukuuselta ainaki toi konepelti kaikkine reikineen. Ja mun mielestä saksalaiseen autoon ei sovi riisi tilpöhöörit. Tosta nimenomaan vois tulla hyvä, saataisiin yksi pirun hieno vecculi liikenteeseen.
Loppupeleissä kuitenkin varmaan se on tärkeintä että kuski on tyytyväinen.