Tosta saattaa tulla hieno! Ei taida olla rakentaja vielä clubilainen? Ja mitä tulee suoraan takaluukkuun niin jonkun mielestä hieno ja toisen mielestä törkee.. Itse kyllä aion jossakin vaiheessa tehdä omalle samoin. Ja meneekö se ny nuorison ihmeellisen ajatusmaailman piikkiin jos tykkää?? Turhaa väittelyä, sanon ma.
Ahnuldi, mietiksä sitte kun tulee joku vähän vanhempi uudelleen maalattu auto vastaan, et toi on varmaan ollu täysin mätä kun on pitäny maalata uudelleen..OOIIIOOOII mikä tyä ollu paikkailla tota ensi jne. Mut joo mietteet kullakin..
Kenenkäs tämä tuunattu vekkuliprojekti on?
No ompa sullakin vajaat mietteet, jos vertaat maalaamista ja suoraa peltiä toisiinsa...
Se vaan näyttää vähän samalta, kuin suoralla pellinpalasella tehty korjaus.
Liian suuret suorat pinnat näyttää vaan vähän oudoilta muutan suht pyöreälinjaisissa autoissa missä on vielä jotain pokkauksia muissa pelleissä. Ei istu.
Liian suuret suorat pinnat näyttää vaan vähän oudoilta muutan suht pyöreälinjaisissa autoissa missä on vielä jotain pokkauksia muissa pelleissä. Ei istu.
Näin on! ´Tohonkin kuvan autoon EI sovi sanon minä... mut mä oonki vaan mä...On 2003-12-26 16:48, Ahnuld wrote:
No ompa sullakin vajaat mietteet, jos vertaat maalaamista ja suoraa peltiä toisiinsa...
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017