Tietääkö joku tekeekö Lightning Audion vahvarilla mitään vai onko ihan sulju? Tilaan saksasta konkan ja sama firma myisi 4*50-wattista tollaista vaffia hintaan 99€. Ikäänkuin kiinnostais.
Ainakin tarvikepuolella Lightning Audio on aika kärkipäätä. Laadun lisäksi myös tyylikkäitä laitteita. Taitaa syynä siihen ettei monikaan tunne LA:ta olla se , että joskus ongelmana oli huono saatavuus (suomesta) , mutta taitaa tilanne olla nykyisin toisin (?).
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
On 2003-12-22 21:58, Timotee wrote:
Ja jos ei täällä ole edustusta niin _alan_ lähettelee Saksaan jos tulee vikaa...
Konkkaan tuskin tulee vikaa ja jos tuon hintaiseen vahvariin tulee takuuajan jälkeen vika niin osta suoraan uusi. Olen kerran korjauttanut Audison MP5:sen kun jostain syystä se lykkäsi suojapiirin päälle(ilman syytä). Maksoi 91euroa,eikä onnistu kuin maahantuojalla koska siihen piti laittaa jotkut asetukset ja nollata suojapiiri. Niin vahvari taisi maksaa joku 2000mk uutena , joten vähän pisti miettimään kannattaako.Eikä se varmaan vuodessa hajoa
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Lightning Audiohan taitaa olla jenkkiläinen merkki, ja ite oon ainakin saanut sen käsityksen että on pirun laadukas merkki. olin amerikassa pari vuotta sitten ja siellä oli yhdessä hifiliikkeessä todella paljon L.A:n tavaraa ja mielenkiinto heräsi 15" helvetin järeän näköiseen subbariin joka painoi varmaan 50 kg ja maksoi 500 dollaria! oisin muuten ostanut, mutta ois ollu hieman vaikea ehkä kuljettaa suomeen. (vertaa: ostin pioneerin deh-p3300 samasta paikasta hintaan 150 dollaria)
eli laatukamaa?!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Calibra_46 on 2003-12-23 21:54 ]</font>
Tilattiin kaverin kanssa konkat, postikulut puokkiin eli 1F konkka jännitenäytöllä 48€ ja kymppi mieheen p-kuluja = 58€. Ei paha. Jos alkaa porukkaa keräämään niin saatu etu hupenee jo bensa- ja puhelinkuluihin jos ei ihan samalla kylällä asu...