Calikan kattopahvi rapea

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
simopel
'Kadett'
'Kadett'

Calikan kattopahvi rapea

Viesti Kirjoittaja simopel »

Eli kun calikasta otin kattopahvin/verhouksen irti kun verhous repsotti, niin en viitsisi koittaa laittaa tuota kattopahvia tuossa kunnossa kiinni koska on vähän hapera. Millä tapaa sitä saisi vahvistettua? Entä millaista kangasta ja millä se kiinni kannattaisi laittaa siihen pahviin?
bart
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Calikan kattopahvi rapea

Viesti Kirjoittaja bart »

kannattaa etsiä "uusi" verhous, tuon verhouksen runko on jotakin styroksin ja vaahtomuovin väliltä, ei sen kanssa kannata alkaa turaamaan. itse aikoinaan sprayliiman kanssa koetin saada korjattua mutta mutta.. verhoilukankaan ja rungon välissä on ikäänkuin vaahtomuovi kerros joka sitä "kangasta" poistaessa irtoilee laikuttain. takaisin liimatessa se näyttää varsin mielenkiintoiselta..
raksutin
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja raksutin »

No voi juma, mullaki kalikan kattoverhoilu repsottaa pieneltä alueelta ja onhan se väärän värinenkin, että pitäis se uusiksi kokonaan laittaa... Luulin, et tää olis ollu jotenkin helppo homma, mut ei sitte vissiin ookkaan... :o

Omasta puolestani mun kalikan kattopahvit sais olla paikoillaan, jos ne kerran on vaikee irrotuksen jälkeen saada siististi takas, mut mitempä mä sen verhoilun vaihan ihan eri väriseksi nyt sitten niinkuin niin? En kai mä uskalla mennä sinne omin päin mitään repimään jos siellä on jotain sturox-vaahtomuovi-combo -yllätyksiä... :what:

Vaan mikäpä tässä auton laitossa vielä helppoa olis ollu... Paitsi penkkien irrottaminen! (katotaan miten takas laittaminen sujuu :lol: )
"En oo koskaan tavannu yhtään järkevää Calibra-kuskia."
"No sittenhän se kuulostaa ihan meikälle sopivalta autolta!"
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Olisikohan ollut Lenk, jolta sai lasikuituista kattopahvia calibraan.
Sen voi sitten pinnoittaa parhaaksi katsomallaan tavalla, oli se sitten kangasverhous tai maalaaminen.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Vastaa Viestiin