Pikakysymyksiä Opeleista
Re: Pikakysymyksiä Opeleista
koita vaihtaa tulpat myös. tai katso ainakin missä kunnossa
onko tulpan johdot asennettu oikeaan järjestykseen jos nyt ei kerta edes käyntiin lähde?
onko tulpan johdot asennettu oikeaan järjestykseen jos nyt ei kerta edes käyntiin lähde?
Mikähän soitin mahtaa olla kyseessä ?? Malliin CD30 ei saa aux iniä, mutta malliin CD30 MP3 saa aux inin.toma81 kirjoitti:Juutas kirjoitti:Onhan siihen tullut muutamia päivityksiä just tohon kaasupolkimeen ja koneen johonki ihme säätöihin. Sanot vaan että kaikki samaan hintaan tai alan haukkumaan PP-auto Saloa OCF:llä.toma81 kirjoitti:Vien oman pirssin tänään vakkarin ja ajotietokoneen päällekoodaukseen pp autoon.
Onko jotain muita päivityksiä mitä kannattais yrittää tinkiä samaan hintaan/keikkaan?
Esim kaasupolkimen toimintaa on joku päivitys ilmeisesti parantanut...
Ja auto on tuo sigun hastra
Eipä samaan rahaan muuta saanu kuin ton vakkarin ja ajotietokoneen mut noitahan sieltä oltiinkin hakemassa.
Senverran heppu katsoi samalla ettei tohon mankkaan saa aux:ia millään konstilla, se olis kyllä se mitä vielä kaipais.
Toki onhan kaapissa pinohiiri mut mielellään pitäs ilmeen vakiona.
Hitto liian hienoksi menny noi soittimet kun ei saa kolvailemalla enää viritettyä niinkun 90 luvun mankkaa![]()
(Pakkohan se oli avata ja tutkia jos kuitenki)
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Mikä polttimotyyppi on H Astran ksenoneissa, vm 09/10. Mistään löytynyt tietoa..
Johdot on oikein ja ihan niinkuin itse sitä tuossa jo mietein niin tulpissa on vika.Ovat ihan karstaa täynnä niin eihän ne voi antaa kyllä kipinääkään tarpeeks.Ei muutaku Motonettiin hakemaan tulpat niin eiköhän se siitä taas pörähdä käymään.Kiitos vinkeistä kuitenkin:)
oisko ihan D2S?weisto kirjoitti:Mikä polttimotyyppi on H Astran ksenoneissa, vm 09/10. Mistään löytynyt tietoa..
Kiitos. Voinko vaihtaa sinne eri värisävyn ksenonpolttimon ja onnistuuko vaihto itse?Rizla^^ kirjoitti:oisko ihan D2S?weisto kirjoitti:Mikä polttimotyyppi on H Astran ksenoneissa, vm 09/10. Mistään löytynyt tietoa..
Voi vaihtaa eri sävyisen polttimon. Paras valoteho on 4300K-polttimoilla, alkuperäinen on todennäköisesti sellainen.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Mikäli oikein olen ymmärtänyt ksenoneiden kohdalla H Astrassa vaihto on työläämpi. Tarvitseeko tosiaan puskuri ottaa irti??
Mitähän vaihto maksaa huollossa?
Mitähän vaihto maksaa huollossa?
Mitä C20ne moottoriin kannattaa vaihtaa samalla kun on kone levällään? alakertaan siis. runkolaakerit/tiivisteet/stefat tottakai..
mäntiin on varmaan turha alkaa uusiin öljy-/männänrenkaita jos ovat ehjät?
Mä käyttäisin lohkon moottorikoneistamolla, että ne mittais sylinterien kuluneisuuden, ja sitten tarpeen mukaan hoonaus ja uudet männänrenkaat.Rizla^^ kirjoitti:Mitä C20ne moottoriin kannattaa vaihtaa samalla kun on kone levällään? alakertaan siis. runkolaakerit/tiivisteet/stefat tottakai..
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
jaha. elikkä ensimmäisenä moottorihiomon kautta.Timonen kirjoitti:Mä käyttäisin lohkon moottorikoneistamolla, että ne mittais sylinterien kuluneisuuden, ja sitten tarpeen mukaan hoonaus ja uudet männänrenkaat.Rizla^^ kirjoitti:Mitä C20ne moottoriin kannattaa vaihtaa samalla kun on kone levällään? alakertaan siis. runkolaakerit/tiivisteet/stefat tottakai..
pitää vissiin nuo kaikki pultit uusia samalla mitä tuolla nyt on (kiertokankien takakansien ja runkolaakerikansien siis [olikohan siellä muita just ei muista])
Ei tartte niitä uusia, jos et välttämättä halua. Ei niiden vaihtamisesta ainakaan mitään haittaa ole!Rizla^^ kirjoitti:jaha. elikkä ensimmäisenä moottorihiomon kautta.Timonen kirjoitti:Mä käyttäisin lohkon moottorikoneistamolla, että ne mittais sylinterien kuluneisuuden, ja sitten tarpeen mukaan hoonaus ja uudet männänrenkaat.Rizla^^ kirjoitti:Mitä C20ne moottoriin kannattaa vaihtaa samalla kun on kone levällään? alakertaan siis. runkolaakerit/tiivisteet/stefat tottakai..
pitää vissiin nuo kaikki pultit uusia samalla mitä tuolla nyt on (kiertokankien takakansien ja runkolaakerikansien siis [olikohan siellä muita just ei muista])
Oletko siis virittämässä vai ihan perusremppaa tekemässä?
Kun mä viritin oman NE:n, niin mulle tuli kiertokankien pulteiksi ARP:n pultit.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Onnea, missäs kaikki Kadetit on, väittäisin että tossa on kärjetön sytkä, eikä tulpat hajoa ikinä...asko75 kirjoitti:Omistan opel kadett 1.6S vm.-86 ja se alkoi nykimään yhtäkkiä ja sammui.Olen nyt vaihtanut siihen tulpanjohtosarjan,virranjakajankannen ja pyörijän eikä auto suostu lähtemään käymään.Aiemmin tyhjäkäynti oli pätkivää myös lämpimänä.Olisiko mahdollista,että on tulpat sökönä? Bensaa se saa ja sakkasihti on puhdistettu joten bensapuoli toimii.Vai olisko kyseessä kärjet menneet,koska käsittääkseni tuossa on vielä kärjellinen sytytys.
remontti kun ei mitään tietoa paljonko ajettu jnejne. jotain viriä on tulossa ehkä tulevaisuudessa mutta siitäkään ei tietoa mitä ja kuinka paljon...Timonen kirjoitti:Ei tartte niitä uusia, jos et välttämättä halua. Ei niiden vaihtamisesta ainakaan mitään haittaa ole!Rizla^^ kirjoitti:jaha. elikkä ensimmäisenä moottorihiomon kautta.Timonen kirjoitti:Mä käyttäisin lohkon moottorikoneistamolla, että ne mittais sylinterien kuluneisuuden, ja sitten tarpeen mukaan hoonaus ja uudet männänrenkaat.Rizla^^ kirjoitti:Mitä C20ne moottoriin kannattaa vaihtaa samalla kun on kone levällään? alakertaan siis. runkolaakerit/tiivisteet/stefat tottakai..
Oletko siis virittämässä vai ihan perusremppaa tekemässä?
Kun mä viritin oman NE:n, niin mulle tuli kiertokankien pulteiksi ARP:n pultit.
varman päälle varmaan vois pelata niin ei tartte koko aika purkaa.
mistäs noita pultteja saa?
Pultteja saa marmoritiskiltä ja alkuperäisiä osia myyvistä liikkeistä. Koneistamoltakin saattaisi saada.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B