B asconan tekniikka C kadettiin
Sopiiko kone, vaihdelaatikko ja perä suoraan paikkaan vai täytyykö tehdä paljon muutoksia ? Jos täytyy niin auttakaa miestä mäessä ja kertokaa toki. Entä jos C kadettiin laittaa sen 2.0 asconan koneen niin onko menossa katsastuksesta ilman paperien maailmansotaa läpi ?
Avusta kiittäen : Pekka Pelimies
Avusta kiittäen : Pekka Pelimies
juu ,kuuluis varmaan tonne tekniikka osastolle mut...c-kadettiin voi laittaa 2.0s (100hv) koneen pelkalla muutoskatsastuksella koska kadettia on saanut jo tehtaalta kyseisella moottorilla myos 2.0e (110hv) menee pelkalla muutoskatsastuksella..jos auto on alkuperainen 1.2 niin etukelkkaan taytynee tehda vahvistushitsauksia jotta se vastaisi 2-litrasen etukelkkaa...vaihdelaatikon pitaisi menna suoraan (korjatkaa jos olen vaarassa) paitsi jos 5v-getrag niin kardaani on erilainen...
p.s. kaverilla c-kadetissa 2.0 turbolla,eika tarvinnu hirveeta paperisotaa...
<font size=-1>[ This Message was edited by: THP on 2004-01-01 03:47 ]</font>
p.s. kaverilla c-kadetissa 2.0 turbolla,eika tarvinnu hirveeta paperisotaa...
<font size=-1>[ This Message was edited by: THP on 2004-01-01 03:47 ]</font>
Ainakaan pääkaupunkiseudulla ei hyväksytä hitsattua etupalkkia vaan pitää olla aito 1.6-2.0palkki. Lisäksi kaikki jarrut, tehostin, vakaajat, jouset, koneen korvat ja tyynyt jne
1.2:sta tehdessä prosentit nousee yli 35%, joten vaaditaan kanta-autotarkastus. Itsellä prossat 48% (etupenkit ja etuvalot vaihdettu myös).
Katso tekniikkaosiosta mallierovaisuustodistukset ja sieltä kadett c ohv->CIH. Siellä on kopio paperista jonka Hannu Huuskonen kirjoitti minulle kymmenen vuotta sitten...
Eivät muuten enää mielellään niitä lappuja tee ja tuntuu, että täälläpäin on toivotonta saada muutosta läpi ilman lappua, että auto täsmää vertailumallia.
1.2:sta tehdessä prosentit nousee yli 35%, joten vaaditaan kanta-autotarkastus. Itsellä prossat 48% (etupenkit ja etuvalot vaihdettu myös).
Katso tekniikkaosiosta mallierovaisuustodistukset ja sieltä kadett c ohv->CIH. Siellä on kopio paperista jonka Hannu Huuskonen kirjoitti minulle kymmenen vuotta sitten...
Eivät muuten enää mielellään niitä lappuja tee ja tuntuu, että täälläpäin on toivotonta saada muutosta läpi ilman lappua, että auto täsmää vertailumallia.
Ascona A:n perä kadetissa... http://www.rollover-tuning.com/mutek/ku ... 000301.jpg