Voi jeesus taas tätä itkemistä ja pätemistäomega16T kirjoitti:Noi on aika kaukana överihuulista. Mä tarkoitin jotain tälläsiä:Tombaze kirjoitti:Klikkaappa nyt vaikka tuonne sivulle 14, niin siellähän noi kaivonrenkailta näyttävät kyhäelmät on vielä alla. Ja onhan tällä(kin) foorumilla muitakin vastaavan tapaisia vanteita monissa autoissa, eikun selaamaan ahkerasti projektitopiccia.omega16T kirjoitti:Oisko laittaa pari esimerkkiä noilla jo niin nähdyillä överihuulilla olevista autoista suomessa? Mä en muista nähneeni montaakaan jos jenkit ja kilpurit jättää pois laskuista.
http://s3.racingjunk.com/ui/6/02/268830 ... spacin.jpg
Calsusen Mantassa on mun mielestä jo oikeasti huulta vanteissa.
Astra g Sport
Re: Astra g Sport
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Öö...pätemistä? Kerro lisää. Jos esimerkkikuvan laittaminen on pätemistä niin sit sä et edes tiedä mitä päteminen on.deme79 kirjoitti: ja pätemistä.
Todennäköisesti väärässä.
Mä en voi olla kattomatta vain tuota kuskin puolen lokarin "vinoa" luomeasampeli kirjoitti:
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Sama vika. Onko mulla silmissä vikaa vai onko vain kuvakulmista kiinni, kun minusta näyttäisi, ettei takapyörä (vasen) olisi aukon keskellä?unique kirjoitti:Mä en voi olla kattomatta vain tuota kuskin puolen lokarin "vinoa" luomea
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Etureunaan päinhän ne siirtyy kun "paskakärrynakselia" madaltaa riittävästi.Altti450 kirjoitti:. Onko mulla silmissä vikaa vai onko vain kuvakulmista kiinni, kun minusta näyttäisi, ettei takapyörä (vasen) olisi aukon keskellä?
Tuota itsekin ajattelin, mutta kaipasin muita killisilmäisiä vahvistamaan tuntemuksenimosir kirjoitti:Etureunaan päinhän ne siirtyy kun "paskakärrynakselia" madaltaa riittävästi.Altti450 kirjoitti:. Onko mulla silmissä vikaa vai onko vain kuvakulmista kiinni, kun minusta näyttäisi, ettei takapyörä (vasen) olisi aukon keskellä?
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
2din soittimelle sopivalle keskikonsolille olisi tarvetta!
Mites on sopiskohan sigun autoon merkitön maski?
Tuohon vois melkein ehkä laittaa huudon
http://www.huuto.net/kohteet/opel-astra ... /277473978
Sopii varmaan suoraan myös tuohon?
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma) 
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)
Niin sopisko toi hyvin?Teme88 kirjoitti:Mites on sopiskohan sigun autoon merkitön maski?
mielipiteitä ja kokemuksi?
Mun mielestä toi yllämainittu maski ei oo mitenkään erihieno.. Tykkään enempi opc ja irmscher tyylin maskeista kyl ite 
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Niin no joo, tarkemmin kun katsoo, niin kyllä toi orkkis on hienompiNortter kirjoitti:Mun mielestä toi yllämainittu maski ei oo mitenkään erihieno.. Tykkään enempi opc ja irmscher tyylin maskeista kyl ite
Kun toi on harmaa.
Mutta millasia noi maskit on?