omega a ja lämppäri

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
JV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JV »

joo eli tos toissa päivänä huomasin et ei toimi lämppäri keskiasennossa eika sitä seuraavassa toimii vaan täysillä tai sit pienimmällä eli missäköhän ois vika????
OPEL OMEGA 3000 24V
Tarmo_L
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tarmo_L »

Etuvastus sökö? Tai sitten kytkin kulahtanut.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Tarmo_L on 2003-12-27 21:14 ]</font>
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Mulla oli töpseli melkein irti sieltä säätimen takaa ja ei toiminut kuin suurimmalla nopeudella.Nyt on toiminut vissiin 2v. ok,kun töpseli on pohjassa.
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

taitaa olla se vastuspakka kärähtänyt, mulla on ihan sama juttu astrassa, on neljä asentoa, joista toimii ainoastaan 3 ja 4. Uusi vastus astraan kuulemma 67€ länsiautossa, motonetistä halvemmalla...
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Todennäköisesti kosketus liukupinnat ovat hapettuneet/likaiset, nimimerkillä kokemusta on 4 eri autosta ja vika ollut sama. Eli irroita se katkaisija( atomeiksi ja varoen), puhdista kosketus pinnat ja säädä niitä pintoja hieman lähemmäksi toisiaan. Tämä on tepsinyt joka kerta, ainakin minulla ja velipojan autoissa.
Jos sulla on sitten loppujen lopuksi se etuvastus mennyt, niin motonetissä muistaakseni 50€, tai multa toimiva käytetty 10€ jos tulet hakemaan.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Omegasta en kyllä tiedä yhtään tapausta että olisi etuvastus mennyt. Aina on vika ollut katkaisijassa, itsekin olen kolme niitä jo korjaillut.
JV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JV »

joo no mites se puretaan esille??
OPEL OMEGA 3000 24V
Vastaa Viestiin