Morjesta!
Mikä lie kytkimessä kun yön kun auto seisoo ja aamulla lähtee ajelemaan niin kytkinpoljin on löysä kun prkl ja vaihteen saa silmään kun voimalla painaa pedaalin pohjaan. Vähän aikaa kun ajaa niin kytkin muuttuu jämäkämmäksi ja toimii normaalisti.
Lisäksi aamuisin kun kytkin reistaa nii kun laittaa vaihteen silmään nii ei tarvitse kun milli nostaa kytkintä nii auto lähtee liikkeelle. Sit kun muuttuu normiksi nii kytkin ottaa siinä puolen välin
tienoilla.
Tosiaan ei tee joka aamu tuota mut about kerran tai pari kertaa viikossa.
Ja autolla pystyy hyvin ajamaan kun tekee ton mut kytkin pitäänpainaa aina voimalla mattoon asti
Kiitoksia jo vinkeistä mikä mättää, jos tosta saa mitään selkoo
Vectra b -97 1.8 kytkin sökö??
Vectra b -97 1.8 kytkin sökö??
Käyttis: Opel Insignia ST A20DTH opc-line
Ex:Opel vectra 1.8 caravan -98, Opel astra h -08 1.9cdti OPC-Line
Re: Vectra b -97 1.8 kytkin sökö??
Onkos tuossa nestetoiminen vai vaijerikytkin?
Nestekytkin on, jarrunesteet samassa säiliössä ja säiliö on täynnä.
Entinen omistaja sanoi että kytkin on ilmattu, auto ollut minulla 3kk, pitää itse vielä koittaa ilmata se ja katsoa auttaako
Entinen omistaja sanoi että kytkin on ilmattu, auto ollut minulla 3kk, pitää itse vielä koittaa ilmata se ja katsoa auttaako
Voi ollakin ilmattu yli 3 kk sitten,mutta oireet vaikuttavat kuitenkin siltä että kytkinpolkimen painaminen ei liikuta tarpeeksi irrotushaarukkaa...
Kytkinpolkimen sylinterissä syöpymä,kumit kuluneet,vastaavat viat työsylinterissä,saa ilmaa....Vaihtoehtoja on
Kytkinpolkimen sylinterissä syöpymä,kumit kuluneet,vastaavat viat työsylinterissä,saa ilmaa....Vaihtoehtoja on
Oukkei, No kuhan saan aikaseks käytyä jarrunestettä hakemassa nii koitan ekaks ilmata kytkimen ja jahtoo sit jos vielä reistailee.
Toi on kyl jännä, ku välillä saattaa viikon tai kaks toimia ihan normaalisti ja sit taas menee tuntuma. Ja sekii et aamulla jos kytkin reistaa nii n. 10min ajon jälkeen muuttuu taas normaaliks
Toi on kyl jännä, ku välillä saattaa viikon tai kaks toimia ihan normaalisti ja sit taas menee tuntuma. Ja sekii et aamulla jos kytkin reistaa nii n. 10min ajon jälkeen muuttuu taas normaaliks