kylläjanne___ kirjoitti:Perun puheeni, noi luomet sopii helvetin hyvin

kiitokset chris!irYobYetaMis kirjoitti:^^
+1 tai sitten pliiiiis otta luomet poisTiedän että mulla Vectrassa on, mut syystä tai toisen ne ei vain sovi sun omegaan (imo of course
) Muuten, ihan siisti näköinen tuo musta/valko combo
Näin minustakin. Mutta makuasioista on turha kiistellä..deme79 kirjoitti:Kyllähän kiinteä badboy lookki on aina parempi, kuin irto osat umpioiden päällä..

oikeassa ootdeme79 kirjoitti:Tais chris tarkoittaa +1 tuota minun mielipidettä...Kyllähän kiinteä badboy lookki on aina parempi, kuin irto osat umpioiden päällä..Joko katoit Henkan keulasta mallia
??

ei tule hitsipeltiä minun autoon piste...deme79 kirjoitti:Tais chris tarkoittaa +1 tuota minun mielipidettä...Kyllähän kiinteä badboy lookki on aina parempi, kuin irto osat umpioiden päällä..Joko katoit Henkan keulasta mallia
??

voi olla mutta minustapa ei..irtoluomet on ja pysyy..jusa_^ kirjoitti:Näin minustakin. Mutta makuasioista on turha kiistellä..deme79 kirjoitti:Kyllähän kiinteä badboy lookki on aina parempi, kuin irto osat umpioiden päällä..

näinhän se onirYobYetaMis kirjoitti:oikeassa ootdeme79 kirjoitti:Tais chris tarkoittaa +1 tuota minun mielipidettä...Kyllähän kiinteä badboy lookki on aina parempi, kuin irto osat umpioiden päällä..Joko katoit Henkan keulasta mallia
??
mietin pitkään jos laiton sen 'bad boy' konepelti jätke mun autoon, oli se siellä varastossa yli 8kk
loppun lopuks päätin että en jaksa tehdä ja kun ei vältämättä osasin tehdä. Kyllä jos on kunnolla tehty nin sitten näyttä todella hyvältä imo 8kuten yhden kuva mun projektissa jossain) mut melko helposti voi tulla semmonen Peugeot 406 tai Ford Mondeo näköinen että että
![]()
Mulla muuten ne Gsi scoopit tulossa ensi kuussa, ne riitä mulle![]()
(Toivottavasti ''hän'' (en paljasta nimi) onnistuu tehdä parempi kun mie)
Sorry meni vähän ot kai